Favoriti meseca 2018: Favoriti maja

17:08:00

Maj je definitivno bio manje uzbudljiv od aprila, u kojem sam za osam dana bila u pet država, ali, svakako, nije za baciti. Nisam sigurna, ali mislim da ovog meseca imam baš veliku omiljenost za svaku kategoriju - nikada ne planiram šta ide u favorite, jer je ono što ispliva kad sednem da pišem istinski favorit.

Omiljeni koncert

U maju sam išla na dva koncerta, ali mi jedan od njih nekako nije vredan spominjanja, dok je drugi, koncert Hladnog piva na terenima KK Partizan na Kalemegdanu, bilo sjajan! Od 2012. godine slušam ovaj bend barem jednom godišnje, a ovaj koncert je, rame uz rame sa tim prvim, na kojem sam bila u Novom Sadu, u samom vrhu. Čula sam dosta starih pesama koje volim, a koje do sada nisam imala priliku d čujem uživo. Ukolilko želite da pročitate moje detaljne utiske o ovom koncertu, možete to da učinite ovde.

Izvor: Stefan Stojanović, mondo.rs

Omiljena knjiga


Zadovoljna sam majem kao svojim čitalačkim mesecom, a rezultate ćete imati prilike da vidite u jednom od narednih poslova. Ono što je, u veoma tesnoj konkurenciji postalo omiljeno što sam pročitala u maju je prvi volume grafičke novele Opako + Božansko, pod nazivom Faustovski čin, koji je kod nas objavila sjajna mlada izdavačka kuća Dibidus. Osim, naravno, sjajnog crteža, ovde me je osvojila i sama premisa priče, o kojoj ćemo ćaskati naknadno. Iskreno se nadam da ću uskoro imati novca da kupim volume 2 jer jedva čekam da se vratim ovoj priči.


Omiljena serija/film/anime

Konačno, KONAČNO, sam uspela da odgledam neki anime. Prilično kratak, ali vredan svake sekunde moje pažnje. U pitanju je Saint Oniisan, anime koji prati živote Isusa i Bude kao cimera na odmoru u Japanu. Ovo je odlična komedija, napravljena tako vešto da ne uvredi nikoga, iako zadire u temu religije.


Omiljena pesma

U skladu sa koncertom, koji je ostavio sjajan utisak na mene, pesma koja mi se u maju motala po glavi je Kad ti život udahnem, Hladnog piva. Tematika ove pesme je svakako diskutabilna, s obzirom na to da se peva o lutki na naduvavanje, ali mi je ona uvek bila jedna od dražih pesama ovog benda. Treba kreirati pesmu na ovu temu tako da zvuči dobro, čak je i za to potrebna neka posebna sposobnost.




Ostale omiljenosti

U najnovijim omiljenostima, rekla bih, mog života, od maja pa nadalje, nalazi se Milica magazin, koji bih nazvala kulturnim magazinom koji se bavi i mnogim društvenim pitanjima, među kojima je najistaknutiji feminizam. Bilo je vreme da neko prevede knjigu We should all be feminists, Čimimande Ngozi Adiči, a to nije uradila nijedna srpska izdavačka kuća, već ova ekipa na svoju ruku, zbog toga što su shvatili koliko je takvo štivo bitno.


You Might Also Like

0 коментара