Knjiški moljac: Kupljeno u maju 2018.

16:55:00

Još jedan mesec sam ostala u okvirima svojih pravila za kupovinu. U aprilu sam pročitala četiri knjige, a u maju kupila tačno četiri!


Prva knjiga koju sam kupila nije zaista knjiga, već grafička novela. U pitanju je Opako + božansko, a kod nas ju je objavila izdavačka kuća Dibidus. Jedva sam čekala da je pročitam jer je priča o 12 bogova koji se vraćaju na Zemlju svakih 90 godina bila vrlo primamljiva! Ovu grafičku novelu možete da nabavite po maloprodajnoj ceni od 1499 dinara.


Zatim sam iskoristila to što Vulkan sajt ima 20% popusta na sve knjige, a dva dana nisu naplaćivali poštarinu i kupila sam dve knjige koje nisu Vulkanove. U pitanju su Naš mračni duet, Viktorije Švab, drugi deo knjige Smrtonosna pesma, koji je kod nas objavio Publik Praktikum i knjiga čiji sam prevod dugo čekala - Drčna, feministička priča o devojci koja se bori protiv seksizma u svojoj školi, koju je napisala Dženifer Matu, a koja je kod nas objavljena od strane Urban Readsa. Drčna u knjižarama košta 899 dinara, dok Naš mračni duet košta 999 dinara.


Poslednja knjiga koju sam kupila objavljena je od strane nekoga ko se nikada do sada nije oprobao u izdavaštvu. U pitanju je Milica magazin, čija je urednica Milica Laufer, objavila knjigu Svi bi trebalo da budemo feministi i feministkinje, TED govor Čimimande Ngozi Adiči pretočen u esej. Ovu knjigu možete da naručite za svega 400 dinara. Biće vam to 400 najboljen potrošenih dinara ikada!


You Might Also Like

0 коментара