Favoriti meseca 2018: Favoriti aprila

04:15:00

April je bio divan mesec. Pogotovu njegova druga polovina. Obeležilo ga je putovanje koje sam dugo čekala, kao i osobe sa kojima sam na tom putu bila. No, idemo redom.

Omiljeni koncert

U aprilu sam išla na samo jedan koncert, ali njega je svakako vredno spomenuti ovde. Prvi put sam slušala Damira Urbana van nekog festivala i stvarno sam uživala u svakoj sekundi. Njegov glas je divan, njegovo ponašanje na sceni je interesantno za posmatranje. Kompletne utiske možete da pogledate ovde.

Foto: Nikola Đorđević, pris.rs

Omiljena knjiga

Od knjiga koje sam pročitala u aprilu bih kao omiljenu izdvojila knjigu Ivana Tokina, pod nazivom Najnormalniji čovek na svetu. Omiljena mi je zbog toga koliko je apstraktna i koliko je detaljno izgrađen glavni lik. Biće tu post sa pročitanim knjigama, kao i tekst o samoj knjizi, te ću reći nešto više. Nisam sigurna da su mi se utisci potpuno slegli, iako sam je pročitala pre dve nedelje.




Omiljena serija/film/anime

I dalje nisam stigla da gledam ništa osim repriza Očajnih domaćica koje krajičkom oka posmatram na Fox Life-u. Ali, pošto je u pitanju gledanje, a i jutjub videi se gledaju, izdvojiću novi dnevni vlog, pod nazivom 368, veoma poznatog jutjubera, koji se zove Kejsi Najstat. Njegovi videi su jedino što sam gledala redovno ili uspela da odgledam ono što sam propustila ako nisam gledala redovno.



Omiljena pesma

Everlong, Foo Fightersa. Nisam je toliko slušala zapravo, koliko mi se vrtela u glavi.



Ostale omiljenosti

Omiljeno mi je to što je preko 100 ljudi kliknulo na subscribe dugme na mom jutjub kanalu. To je bilo baš kul videti. Ono što mi je još više omiljeno je to što sam za manje od deset dana bila u četiri države - pet, ako računamo i Vatikan - što sam ispunila svoj san da posetim muzej Salvadora Dalija, divno se provela sa divnim ljudima i što se ispostavilo da sam, kada sam sve dodala na mapu, posetila jedanaest zemalja (što zvuči mnogo), odnosno 1,36% sveta (što zvuči prilično malo) i korak sam bliže svom snu da posetim svaku Evropsku zemlju. Za početak.


You Might Also Like

0 коментара