Knjiški moljac: Kupljeno u aprilu 2018.

14:48:00

U aprilu sam bila dobra. S obzirom na to da sam tokom marta pročitala šest knjiga, toliko sam mogla da kupim u aprilu, ali sam se zaustavila na dve.


Prvu sam kupila kada sam drugu kupovala poklon za rođendan. Svakako sam planirala da ovu knjigu kupim u nekom momentu, pa što da ne baš tada. U pitanju je drugi deo knjige Bajka nad bajkama, Nenada Gajića, koji nosi (pod)naslov Dva cara. Knjiga je bazirana na srpskim narodnim bajkama i pripovetkama, kao i na slovenskoj mitologiji. Izdanje je Lagune, a maloprodajna cena iznosi 699 dinara.


Drugu knjgu sam kupila u muzeju Salvadora Dalija u Figeresu. U pitanju je knjiga This is Dali, autorke Ketrin Ingram. Posedujem mnogo Dalijevih biografija i monografija, ali nijedna nije  ovako kreativno sastavljena, sa toliko novih informacija kao ova. Platila sam je 17 evra u muzeju, ali možete da je nabavite putem sajta Book Depository po ceni od 12 evra ili manje, u zavisnosti od toga da li je na sniženju. Igrom slučaja sam otkrila da ova autorka ima knjige istog tipa i o drugim umetnicima, te jedva čekam da ih sve sakupim.

You Might Also Like

0 коментара