Knjiški moljac: Kupljeno u julu 2018.

17:41:00

Tokom juna sam pročitala pet knjiga, te sam, po sopstvenom pravilu, u julu smela da potrošim novac  na najviše pet novih. Konačan julski skor je da sam kupila dve knjige, a dve dobila na poklon.


Tokom jula sam svratila u Vulkan knjižaru da se javim bivšim kolegama i, naravno, nisam mogla iz nje da izađem bez nove knjige. Odlučila sam da konačno kupim delo Ustanik, Saše Edija Đorđevića, izdanje Evro Booka, drugu knjigu u Trilogiji o slobodi, čiji me je prethodnik, Janičar, oduševio. Maloprodajna cena ove knjige je 792 dinara. Poslednja knjiga ove trilogije je u pripremi, te planiram da vrlo uskoro pročitam Ustanika.


Druga knjiga koju sam kupila je grafička novela Persepolis, Marjane Satrapi. Iako su pojedinačna izdanja daleko estetski prijatnija, grafičke novele su uvek skupe, a ja sam zaista želela da pročitam Persepolis, te sam kupila izdanje koje objedinjuje oba dela. Ovu grafičku novelu nabavila sam putem sajta Book Depository, iskoristila trenutni pospust i dodatnih 10% zahvaljujući linku koji je bio dostupan tokom trajanja BookTube-a-thona i platila je 8,70 eura.


Tokom jula sam imala sreće da osvojim knjige na dva darivanja. Prvo darivanje je organizovala Tamara sa bloga According to Tam. Ona je na svom Instagram profilu poklanjala svoj omiljeni klasik, ali se nije znalo koja knjiga je u pitanju. Pobedila sam u ovom darivanju i kada mi je knjiga stigla, saznala sam da je u pitanju Veliki Getsbi, F. Skota Ficdžeralda. Već neko vreme želim da pročitam ovu knjigu, tako da je ovo bio pun pogodak. Tamara je u knjigu ubacila divnu porukicu, što je bio baš lep gest. U pitanju je Vulkanovo izdanje, a maloprodajna cena je 699 dinara.


Drugo darivanje u kojem sam učestvovala i dobila knjigu bio je giveaway koji je organizovala Milica sa YouTube kanala Knjigatron, u saradnji sa izdavačkom kućom Laguna. Trebalo je da snimimo knjiški video, a ja sam za ovu nagradnu igru prijavila prvi vlog koji sam snimila u okviru Rezedorada readathona. Mislim da je troje ljudi trebalo da bude nagrađeno, ali kako je svoje videe prijavilo petoro ili šestoro ljudi, Milica je bila velikodušna i odlučila da nagradi sve. Nagrada je bila bilo koje izdanje u vrednosti to 1500 dinara, a moj odabir knjige bio je Sudar kraljeva, Džordža R. R. Martina, drugi deo serijala Pesma leda i vatre. Imam taj glup običaj da ne mogu da čitam prvi deo serijala ukoliko je drugi objavljen, a ja ga nemam. Nakon što sam dobila ovu knjigu, mogu konačno da pročitam Igru prestola, a onda nastavim sa ovom poklon knjigom. Maloprodajna cena ove knjige je  1399 dinara.


Kojim naslovima ste vi upotpunili svoje police tokom prošlog meseca i imate li vi postavljena ograničenja kada je količina knjiga koju kupujete na mesečnom nivou u pitanju?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Baš me zanima kako će ti se dopasti Getsbi, pošto sam ja opet onaj jeretik kojem se neka popularna knjiga uopšte nije svidela. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ne računam baš na to da ću biti oduševljena knjigom. Nemam neka visoka očekivanja, ali i dalje želim da je pročitam. :)

      Избриши