Favoriti meseca 2018: Favoriti jula

16:00:00

Kuckam ovaj post u momentu kada treba da se pakujem jer treba da krenem kući, tako da, ukoliko je vrlo kratak, unapred se izvinjavam. Moram da priznam da jul nije bio besec pun stvari koje su mi previše omiljene.

Omiljeni koncert 

Nisam sigurna da li sam tokom jula išla na više od jednog koncerta jer ne mogu da nađem sveščicu u koju ih beleđim, ali jedan mi je definitivno ostao u pamćenju kao odličan. Štaviše, celo veče je bilo odlično. U pitanju je koncert sastava Obojeni program na festivalu Beer Garder na Adi Ciganliji. Drugarica i ja smo došle toliko kasno da smo mislile da je koncert gotov, ali on, u stvari, nije ni počeo, te smo imale priliku da uživamo u kompletnom programu, koji je bio sjajan, a nakon toga se zaputile na rok veče u KST, koje je bilo iznenađujuće dobro.


Omiljena knjiga 

Omiljena knjiga jula mi je, sa ubedljivom prednošću u odnosu na sve ostalo što sam pročitala, bila Veštice, Roalda Dala. Ovo je izuzetno kreativno napisana dečija knjiga, koja svojom magičnošću da vas potpuno uvuče u radnju čak i ako niste dete.


Omiljeni film/serija/anime

Nisam sigurna da sam išta gledala tokom jla, te će ova rubrika ostati prazna ovog puta.

Omiljena pesma

Iskreno, nijedna pesma koju već nisam spomenula u ovim postovima mi se nije motala po glavi tokom prošlog meseca. Zato  verujem da već imam omiljenu pesmu avgusta  jedva čekam da je podelim sa vama.

Ostale omiljenosti

Jul su definitivno obeležili čitalački maratoni. Jedan - Rezedorada readathon - kompletno se odigrao u julu, a drugi - Booktube-a-thon - je tokom jula počeo. Bilo je užasno zabavno i stupila sam u kontakt sa mnogo divnih ljudi.

A šta je vama bilo omiljeno tokom jula?

You Might Also Like

0 коментара