Favoriti meseca 2018: Favoriti oktobra

00:31:00

Ne znam gde i kada je otišao oktobar. Stvarno ne znam. Moram dobro da se zamislim kako bih shvatila šta sam radila tokom meseca, a samim tim i šta su najdraže stvari meseca. Bukvalno jedva da se sećam šta se dešavalo pre sajma knjiga. Možda to govori dovoljno o nivou uzbudljivosti mog života.



Omiljeni koncert

U oktobru sam išla na dva koncerta. Da sam išla i na više, čvrsto verujem da bi ovaj koji ću spomenuti kao omiljeni i dalje zauzimao prvo mesto u ovoj rubrici. Pretposlednjeg dana oktobra otputovala sam u Novi Sad na koncert švedskog metal sastava Hammerfall. Bend je bio sjajan, ali to sam očekivala. Ono što me je oduševilo i veoma doprinelo sveukupnoj atmosferi je publika, koja je bila puna podrške, veoma glasna i neumorna. Ja sam ona osoba koja se uvek žali na to kako je publika letargična, pogotovo u Novom Sadu, tako da je ovo bio veliki plus. Moje kompletne utiske sa koncerta možete da pročitate ovde.


Omiljena knjiga

U oktobru sam do kraja pročitlaa samo jednu knjigu. U pitanju je Molitva moru, Haleda Hoseinija, ali teško mogu da je nazovem omiljenom.

Omiljena pesma

Inđijski sastav Harlekin je objavio obradu pesme Mesec je sam plovio iz filma Crna Marija i to je bilo ono što sam slušala tokom prethodnog meseca.



Omiljeni film/serija/anime

Prošlog meseca sam konačno odgledala film Najmračniji umovi. Film je odlično odrađen. Ja jesam cepidlaka i uvek mi fale neki detalji iz knjige, ali realna situacija je da se sve bitne stvari nalaze u knjizi, da je postava super i da je bio veoma zanimljiv za gledanje. Jedva čekam da čitam preostala dva dela i nadam se da će u međuvremenu da stigne i ostatak filmova.




Ostale omiljenosti

Kao ostale omiljenosti oktobra izdvojila bih, pre svega, upoznavanje sa svim divnim ljudima koji su mi se javili tokom Sajma knjiga, kao i druženje sa ljudima sa kojima sam delila radno mesto, a nakon toga i moj intervju sa Milicom, koja vodi Jutjub kanal Knjigatron, koji sam radila za Oblakoder magazin, a koji možete da pročitate ovde.

You Might Also Like

0 коментара