Knjiški moljac: Kupljeno u septembru 2018.

15:20:00

Kako je septembar moj rođendanski mesec, od osam knjiga koje su našle mesto na mojoj polici - i oko nje - dve sam kupila, a ostale dobila na poklon.


Prvu knjigu kupila sam putem Instagrama za 300 dinara. U pitanju je Samostalni let, druga autobiografska knjiga Roalda Dala, izdanje Belog puta. Ova knjiga govori o Dalovom napuštanju Engleske i odlasku  Afriku, gde se upustio u niz pustolovina. Iako imam veliku želju da što pre pročtam ovu knjigu, ipak ću da se strpim dok ne nabavim i pročitam knjigu Dečak - priče o detinjstvu, kako bih kompletnu priču dobila hronološki. Cena ove knjige u maloprodaji je 580 dinara.


Na svoj rođendan iskoristila sam Lagunin rođendanski popust. Iako ga svake godine iskoristim do maksimuma i kupim tri knjige, ovog pita sam kupila samo jednu, jer sam želela da drugu kupim preko interneta. Međutim, shvatila sam da bi bilo pametno da se, za dobrobit svog novčanika, trenutno zaustavim na ovoj jednoj. Ta jedna je Slovenska mitologija, Nenada Gajića. Samo ime o njoj govori dovoljno, treba napomenuti samo da ovo jeste knjiga za početnike i da je, ukoliko vas zanima više od osnova slovenske mitologije, bolje da se opredelite za Ležeovu. Malorodajna cena ove knjige je 1799 dinara.


Sada možemo da krenemo sa rođendanskim poklonima. Prvi je bio set knjiga koji želim već godinama, a kupio mi ga je dečko. Dobro, kupila sam ga sama, njegovom karticom. Ali tako mi funkcionišemo - ako ne obezbedim svoj poklon sama, možda ga neko zaboravi. Uglavnom (!) taj poklon jeste box set džepnih izdanja Hobita i Gospodara prstenova u povezu nalik kožnom za graviranim slovima. Ovaj box set naručen je preko sajta Book Depository. Njegova cena iznosi nešto manje od 47 evra, ali se još uvek nalaze na sniženju i možete da ih nabavite za 33 evra.


Za rođendan sam u septembru dobila još dve knjige. Jedna od njh je knjiga koju sam izrazila želju da dobijem, poklonila mi je Marija, a knjiga je Deca krvi i kosti, Tomi Adejemi, prva knjiga u serijalu Nasleđe Oriše. Ne znam mnogo ovoj knjizi i ne želim da znam. Ono što mi je poznato je da je bazirana na afričkoj mitologiji i da je magija nestala. Za mene je to dovoljno. Ova knjiga je veoma popularna u svetu. Toliko da ju je Urban Reads preveo veoma brzo nakon objavljivanja originala. Ovu knjigu možete da nabavite po maloprodajnoj ceni od 999 dinara.


Poslednja knjiga, koju sam dobila od svog druga Mirka, bila je iznenađenje. U pitanju je knjiga Avanture Gordona Pima, najpoznatiji roman Edgara Alana Poa, u izdanju Nove knjige. Ovaj roman želim već dugo da pročitam. Veliki sam ljubitelj Poove poezije, što govori dovoljno jer ja generalno nisam ljubitelj poezije. Verujem da će njegova proza da mi se svidi još više, a činjenica da je ovom avanturističkom pričom bio inspirisan Žil Vern mi samo budi još veću želju za čitanjem. Maloprodajna cena ovog izdanja je 770 dinara.


Kojim knjigama ste se vi ponovili tokom septembra?


Ukoliko želite da vidite stvari koje radim na ostalim internet linkovima, možete da lajkujete moju Fejsbuk stranicu, zapratite me na knjiškom ili privatnom Instagram profilu ili se pretplatite na mom knjiškom ili glavnom YouTube kanalu.

You Might Also Like

1 коментара