Favoriti meseca 2018: Favoriti septembra

12:00:00

Ovo je prvi put nakon mnogo meseci da sam sela da pišem ovaj post na vreme. Iskreno, nisam sigurna koje su mi sve omiljenosti septembra, pa ću to izgleda saznati dok pišem. Septembar nije bio mesec tokom kojeg se mnogo toga desilo, ali jeste bio mesec u okviru kojeg sam po pravi put radila u struci. Ali, o tome ćemo nešto kasnije.



Omiljeni koncert

Koliko se sećam, u septembru nisam išla ni na jedan koncert, ali jedam na događaj koji je sadržao nastup benda. I to super nastup. U okviru devetog izdanja događaja pod nazivom Radost Ludost, koji organizuje Rekonstrukcija ženski fond, a koji je održan u Uličnoj galeriji u Čavketovom pasažu, konačno sam uživo čula sastav The Bestbeat. Generalno nisam veliki fan tribute bendova, ali kako Bitlse nikada neću imati prilike da čujem, ovaj sastav je nešto najbliže ispunjenju tog sna. Zaista sve je bilo odlično - muzika, izgled, ponašanje na sceni. Moj kopletan utisak o ovom događaju možete da pročitate ovde.


Omiljena knjiga

U septembru sam uspela da pročitam samo tri knjige, a devedeset posto čitanja obavljeno je u gradskom prevozu. Međutim, ne dvoumim se ni trunku kada treba da odaberem omiljennu knjigu septembra. To je definitivno Mračnija nijansa magije, Viktorije Švab. Pomalo Gejmenovska, zbog postojanja paralelnih Londona i magičnog kaputa, ali definitivno u stilu ove autorke. Ne zna kako ću izdržati iščekivanje sledećeg dela.


Omiljena pesma

Došavši do ovog dela, shvatila sam da sam u favoritima avgusta preskočila omiljenu pesmu. Nije da je velika šteta, jer se ne sećam da sam imala istu, ali volela bih da se pridržavam ategodija. Kao omiljenu pesmu septembra biram Henkselipoika, finskog sastava Korpiklaani. Ovo mi je dobar podsetnik da preslušam milion i po albuma koje nisam preslušala u proteklih godinu dana.



Omiljeni film/serija/anime

U septembru nisam gledala ništa, ali već radim na ispravci toga i u oktobru ćemo imati o čemu da pročamo. Ali, ne želim da protraćim ovu rubriku i hoću da vam preporučim jedan YouTube kanal. U pitanju je kanal koji gledam svakodnevno. Kanal nosi naziv Vegan Nomad Chick i vodi ga Amerikanka koja je udata za Poljaka i njih dvoje žive nomadski život i putuju po Evropi u kombiju ukojem i žive. Trenutno su u stanu u Krakovu jer je Lisa u procesu dobijanja EU dozvole, kako ne bi morala da razmišlja o tome kad sme da ide u koju EU državu, ali verujem da će putovanja ubrzo da se nastave. U pitanju je dvoje veoma skromnih i prizemnih ljudi i sadržaj im je stvarno divan. Ja vam ostavljam njihov poslednji video, a vi pogledajte i ostale.



Ostale omiljenosti

Kao omiljenost van svake kategorije navela bih praksu koju sam mesec dana radila u dnevnom listu Danas. Iako sam bila u online redakciji i nisam toliko osetila dinamičnost novinarskog posla, to malo vremena provedeno u redakciji dokazalo mi je da novinarstvo zaista jeste posao kojim želim da se bavim.


Šta biste vi izdvojili kao posebno u septembru?

Ukoliko želite da vidite stvari koje radim na ostalim internet linkovima, možete da lajkujete moju Fejsbuk stranicu, zapratite me na knjiškom ili privatnom Instagram profilu ili se pretplatite na mom knjiškom ili glavnom YouTube kanalu.

You Might Also Like

0 коментара