Favoriti meseca 2018: Favoriti avgusta

11:00:00

Sela sam da sredim ovaj post do kraja i shvatila da, ne samo da je avgust proleteo, nego nemam pojma gde mi je otišao septembar.

Tokom avgusta jesam uradila dosta toga, ali i dalje imam osećaj kao da nisam mrdnula. Svakako mesec je bio izuzetno emotivno iscrpljujući, tako da mislim da sam se pomalo izgubila u svemu što mi se tokom meseca dogodilo. Ipak, imam omiljenosti za svaku kategoriju i odmah ću da pređem na stvar.

Omiljeni koncert

Prošlog meseca čula sam dosta bendova, zahvaljujući letnjim festivalima. Ništa što već ranije nisam čula uživo i ništa što već nisam spominjala ovde. Dosta sam razmišljala o tome koji mi je koncert bio omiljeni i odlučila sam da odaberem nastup sastava Harlekin na Zidiću, koji je sledio nakon sjajnog intervjua koji sam radila sa njima. Koncert je bio odličan, a zahvaljujući tome što je bio na ulici, nova publika je uspela da ih čuje. Moje kompletne utiske možete da pročitate ovde.

Foto: Trčanje Za Kulturom
Omiljena knjiga

Omiljeno avgustovsko štivo nije knjiga u tradicionalnom smislu, već autobiografska grafička novela Maržane Satrapi pod nazivom Persepolis. Ova grafička novela ima dva dela, s tim da postoji izdanje u kojem su oba dela. Tema priče je revolucija u Iranu, kao i borba za osnovna ljudska prava.


Omiljeni film/serija/anime

Tokom avgusta sam počela da gledam anime pod nazivom One Punch Man. Več posle prve epizode bilo mi je jasno zbog čega je toliko hvaljen. U pitanju je izuzetno komičan serijal, glavni lik je urnebesan i sam koncept junaka iz zabave, koji toliko lako pobeđuje da je željan adrenalina koji donosi borba, je nešto sa čime se do sada nisam susrela.


Ostale omiljenosti

Kao omiljenost koja se ne uklapa ni u jednu od prethodnih kategorija izdvojila bih tri dana čuvanja velike krznene lopte po imenu Silver.


You Might Also Like

0 коментара