Favoriti meseca 2019: Fevoriti februara

16:02:00

Kad je prošao februar? Mesec mi je prošao u menjanju posla i leganju u devet uveče. Ne treba spominjati da jedva da sam igde išla.


Omiljeni koncert

U februaru sam išla na jednu svirku i to svirku benda koji obožavam, ali različiti faktori su uticali na to da ne mogu baš da je nazovem omiljenom.

Omiljena knjiga

Sve što sam pročitala u februaru, pročitala sam u prvoj polovini meseca, a najveći utisak na mene ostavila je knjiga Čimimande Ngozi Adiči Draga Idžeavele ili feministički manifest u petnaest predloga, o kojoj ću definitivno govoriti detaljnije u narednim postovima i na ostalim platformama, pogotovo tokom marta kao meseca feminizma.



Omiljena pesma

Omiljena pesma februara bila je pesma Kreni sastava Hazel. Marija Matejić, vokalistkinja ovog sastava i  ja se znamo još sa ženskog sajta kojeg smo bile deo tokom osetljivih tinejdžerskih dana, tako da mi je divno kad vidim u šta je prerasla njena ljubav za muziku.



Omiljeni film/serija/anime

Tokom februara sam se vratila svom detinjstvu i ponovo počela da gledam čuveni anime Yu-Gi-Oh! Gledanje ovog japanskog animiranog filma me je mentalno odvelo na neko bolje i srećnije mesto i lagala bih ako bih rekla da mi nije proradila nostalgija.



Ostale omiljenosti

Proteklog meseca bila sam na dve knjiške promocije. Prva na redu bila je promocija već spomenute knjige Čimimande Ngozi Adiči pod nazivom Draga Idžeavele ili feministički manifest u petnaest predloga, organizovana od strane Milica magazina. Više o promociji možete da pročitate ovde. Druga promocija kojoj sam prisustvovala bila je promocija još neobjavljene sedme zbirke novogodišnjih horor priča pod nazivom Nešto diše u mojoj torti, organizovana od strane Esnafa V, a o toj promociji više možete da pročitate na ovom linku.


Šta je vama bilo omiljeno proteklog meseca?

Nove blog postove očekujte četvrtkom i nedeljom!

Ukoliko želite da vidite stvari koje radim na ostalim internet platformama, možete da lajkujete moju Fejsbuk stranicu, zapratite me na knjiškom ili privatnom Instagram profilu ili se pretplatite na mom knjiškom ili glavnom YouTube kanalu.

You Might Also Like

0 коментара