Knjiški moljac: Pročitano u junu 2018.

17:16:00

Tokom juna sam pročitala pet knjiga, tri su za mene bile nove, a dve sam čitala ranije. Ovo je bio sjajan čitalački mesec jer sam ih sve ocenila sa pet zvezdica, a pročitala sam 1555 stranica.


Prva knjiga koju sam pročitala je Vodič kroz srpski mentalitet, Moma Kapora, u izdanju izdavačke kuće Dereta, ali na engleskom jeziku jer sam knjigu kupila kao rođendanski poklon prijateljici iz Finske. Po prvi put u životu sam pitala po knjizi i srce mi se cepalo, ali smatrala sam da neke stvari zahtevaju dodatna objašnjenja. Mislim da je Kapor u ovom delu najiskrenije moguće prikazao naš narod, sa svim njegovim vrlinama i manama. Fotografija ove slike se ne uklapa jer je ona već na severu, te nisam mogla da je fotografišem na sivoj pozadini.


Druga knjiga koju sam pročitala u junu je Drčna, Dženifer Matu, u izdanju Urban Readsa. Ovo je jedna od knjiga koje sam spominjala u svom postu o girl power knjigama. Volim girl power knjige u svakom obliku, ali činjenica da je majka naše glavne junakinje bila Riot Grrrl mi je, kao nekom ko se zanima za taj pokret, bila veoma draga.


Treća knjiga jula bila je nešto što sam već čitala. Za razliku od većine mojih vršnjaka koji se zanimaju čitanjem, ja nisam odrasla uz Hari Poter serijal. On mi nikada nije bio zanimljiv. Ali jesam odrasla uz serijal o deci sa super moćima, koja idu u istu školu i taj serijal se zove Deca Crvenog kralja, Dženi Nimo, koji je kod nas objavila izdavačka kuća Leo Commerce. Nikada nisam pročitala poslednje dve knjige, te sam odlučila da u narednih pola godine pročitam ceo serijal. Tek sam počela, te sam u junu čitala prvi deo, Ponoć za Čarlija Bouna i ovo je jedini deo kojeg se zaista sećam. Radnja svih ostalih mi je pomešana i zamagljena. Bilo je divno vratiti se u svet Čarlija Bouna i druge dece Crvenog kralja i jedva čekam da pročitam i ostale knjige.


Poslednje dve knjige koje sam pročitala su deo Monsters of Verity duologije Viktorije Švab. U pitanju su Smrtonosna pesma - koju sam čitala prošle godine, ali sam želela da je pročitam ponovo, kako bih se tačno sećala svih detalja, a onda pročitala sledeću - i Naš mračni duet. Jedva sam čekala da se vratim čudovištima Istinograda i kraj priče me nikako nije razočarao

You Might Also Like

0 коментара