Knjiški moljac: Kupljeno u junu 2018.

12:24:00

Znam da je skoro kraj jula, ali neke nove knjige su u junu stigle na moju policu, te mislim da ima smisla spomenuti ih. I blog i jutjub kanal su neko vreme bili u zatišju, ali daleko od toga da nisam pričala o knjigama - radila sam to čečtiri dana u nizu na svom knjiškom kanalu - i to na srpskom!

U maju sam pročitala četiri knjigete sam, po sopstvenom pravilu, imala pravo da kupim četiri knjige. To sam i uradila, ali se na mojoj polici nastanilo njih pet, jer sam jednu dobila na poklon.


Prva knjiga koju sam kupila je knjiga Glena Dankana, Krv naša nasušna, izdavačke kuće Laguna. Kupila sam je korišćenu i mislim da samje platila 300 dinara. Odavno želim da pročitam ovu trilogiju, a glavni razlog zbog kojeg sam kupila prvo treću knjigu je to što je ovo bila najniža cena po kojoj sam je našla, a sama knjiga je u tom momentu bila rasprodata u knjižarama. Sada vidim da je ponovo u prodaji, a maloprodajna cena je 1099 dinara.


Zatim su mi stigle dve knjige koje sam naručila u maju, ali na pogrešnu adresu, pa je proteklo neko vreme dok mi nisu donesene. Ove dve knjige naručila sam preko sajta Book Depository. Jednu sam platila oko 10, a drugu oko 7 evra. U pitanju su knjige This is Van Gogh, Ketrin Ingram i Sleeping giants, Sylvain Neuvel-a. Jedna je, naravno, biografija Van Goga, prikazana kroz kratke priče i ilustracije, koja sadrži i analizu određenih njegovih dela, a druga je roman naučne fantastike, toliko hvaljen da je bilo krajnje vreme da ga nabavim.


Četvrtu knjigu dobila sam na poklon. U pitanju je delo Gospodari vremena, Petra Grujičića. Ovu knjigu je za mene odabrala sestra kada je kupovala knjige na Laguninoj 10 knjiga za 1000 dinara akciji. Moj izbor bi definitivno bio treći deo Završnice, jer mi samo on fali da kompletiram trilogiju, a inače je preskup, ali pošto ona nije znala da sakupljam tu trilogiju, a videla je na ovoj knjizi utisak Dejana Stojiljkovića, za kojeg zna da neizmerno volim njegov rad, Gospodari vremena su završili na mojoj polici. Nadam se da će da mi se svide. Maloprodajna cena ove knjige je 699 dinara.


Poslednja knjiga koju sam kupila tokom juna je Leah on the offbeat, Beki Albertali. Ovo je priča o Liji, koju znamo iz knjige Beki Albertali pod imenom Sajmon protiv zavere homosapiensa, a koja je kod nas objavljena od strane izdavačke kuće Urban Reads. Ovo Pingvinovo izdanje kupila sam u predivnoj knjižari u Temišvaru kao poklon sebi za uspomenu na putovanje. Platila sam je oko 10 evra i definitivno je možete naći jeftinije na Book Depository-u, ali bila je poenta da je kupim tada i tamo, te sam to i uradila.


You Might Also Like

0 коментара