Favoriti meseca 2018: Favoriti juna

18:08:00

Jun nije bio baš najuzbudljiviji mesec na svetu. U stvari, uopšte nije bio uzbudljiv. Pa ipak, uspele su da se izdvoje neke stvari koje su mi tokom meseca, bez sumnje, bile omiljene.

Omiljeni koncert

Proteklog meseca sam otišla na samo jedan koncert, ali i da sam svaki dan išla na po jedan, znam da nijedan ne bi mogao da se meri sa ovim. Prvi put u životu sam bila u Zaječaru, prvi put na Gitarijadi i prvi put sam slušala uživo jednog od svojih omiljenih muzičara svih vremena - Billy Idola. Bilo je kratko, ali ne mogu da mu zamerim ni na sekund, jer je čovek na binu izašao veoma bolestan, nakon dva otkazana koncerta i priredio koncert za pamćenje.


Omiljena knjiga

Od pet pročitanih knjiga tokom meseca, kao najbolja izdvojila se Naš mračni duet, Viktorije Švab, drugi deo duologije Monsters of Verity, u izdanju Publik praktikuma. U ovom delu sam sa glavnim likovima u mnogo boljim odnosima, razvoj radnje mi se veoma sviđa i manje je predvidiv nego u Smrtonosnoj pesmi.


Omiljena serija/film/anime

Konačno sam odgledala Love, Simon, film snimljen po knjizi Sajmon protiv zavere homosapiensa, Beki Albertali. Lep je film. Nije predivan, nije najbolje što sam ikada gledala, kao što svima izgleda jeste. Ima svoje prednosti i mane. Smatram da neki likovi nisu prikazani kako treba, ali mi je isto tako zanimljiviji od knjige koja je, iako mi se svidela, imala delove koji su mi bili dosadnjikavi. Svakako, veoma sam uživala u gledanju ovog filma i verujem da bih uživala i da nisam čitala knjigu.



Omiljena pesma

Gomilaju mi se novi albumi omiljenih bendova, a ja nikako da sednem i da ih preslušam. Uspela sam da ugrabim priliku da čujem singlove sa novog albuma sastava Ghost i jedan od njih, pod nazivom Rats, mi se posebno zadržao u glavi. Jednako koliko volim pesmu, volim i spot.



Ostale omiljenosti

U ostale omiljenosti definitivno spadaju putovanje i spontanost, a oba su povezana. Spontano sam odlučila da idem na jednodnevni izlet u Temišvar, kada sam pronašla kupone za ovo putovanje. Bio je ovo kratak, ali sladak dan u gradu koji sam dugo želela da posetim. Zaista sam se lepo provela i jedva čekam da odem ponovo.



You Might Also Like

0 коментара