Knjiški moljac: Stefani Garber - Karaval

17:31:00


Skarlet i Donatela su oduvek želele da iskuse magiju Karavala. Međutim, kako su živele u pokorenim zemljama, to nije bilo moguće. Skarlet je godinama pisala pisma gospodaru Legendi, tvorcu magičnog Karavala, a kada je konačno dobila odgovor, nije bila sigurna želi li da ode.


Otac ove dve devojke za grešku jedne fizički kažnjava drugu, te je Skarlet bila sputana strahom da će se zbog njenih postupaka nešto strašno desiti njenoj sestri. Takođe, njen ugovoreni brak treba da bude sklopljen u roku od dva dana. Na prevaru, njena sestra je, u dogovoru sa nepoznatim mornarom, odvlači na Karaval, ali kada Skarlet stiže tamo, Donatele nema. Ona kroz sve momente Karavala prolazi sa Džulijanom, mornarom, a u potrazi za sestrom.



Mislim da bih ovoj knjizi dala zvezdicu više da svi nisu napričali koliko je fanastična. Ovako ona nije dosegla moja ogromna očekivanja, a ocena je ostala na tri zvezdice. Radnja jeste kreativna, ali imam osećaj da je na više mesta bila razvučena. Razumem da se dešava u magičnom svetu, ali bilo je opisa toliko detaljnih da su sve te magične stvari, tako detaljno opisane, gubile na magiji. Nekada je magija u onome što ostaje neotkriveno. Takođe, zaista nisam tip koji voli predugačke opise o tome kakvog je ukusa nečiji poljubac.



Bez obzira na sve, moram da priznam da me je kraj zainteresovao možda više nego kompletna knjiga, te čekam maj, kada će biti objavljena kompletna priča iz perspektive druge sestre.




You Might Also Like

2 коментара

  1. Čula sam za ovu knjigu, čitala još neku recenziju i otprilike je bilo zamereno samoj knjizi slično što i ovde - ta otegnuta priča, gde nema potrebe za tim. Sviđa mi se kako si na kratak način objasnila o čemu se radi u knjizi, svoj utisak i to da čekaš nastavak. Ipak, mislim da ova knjiga nije po mom ukusu te ću je preskočiti. :)

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se tekst svideo. :) Možda je najbolje i ne počinjati sa čitanjem, ako iz utisaka dosta ljudi vidiš da knjiga baš i nije za tebe. Neka druga, možda bolja, zaslužuje vreme utrošeno na čitanje.

      Ja volim da u kratkim crtama objasnim poentu i trudim se da ne otkrijem previše. Nastavak bih veoma volela da pročitam jer sam se tokom čitanja ove knjige više puta pitala šta, bre, radi ta Donatela sve to vreme? Tako da čekam da je objave da vidim da li je lenčarila, ili se potrudila jednako kao Skarlet. Mislim da će mi se druga knjiga više svideti jer mi je Donatela kao ličnost mnogo dopadljivija od Skarlet.

      Избриши