Favoriti meseca 2018: Favoriti februara

10:00:00

Sela sam da pišem ovaj tekst i tek onda shvatila da nisam pisala o favoritima januara. Šta se desilo? Ne znam. Na šta će ovi favoriti da liče? Ni to ne znam jer jedva da se nešto dogodilo dokom ovog meseca.

Omiljeni koncert

Koncertna rubrika će ovog puta da ostane prazna jer na koncert nisam otišla još od drugog decembra, kada sam u Češkoj slušala finski sastav HIM. Bilo mi je u planu da odem na dva do tri koncerta, ali sam baš svaki put bila bolesna i odlazak nije bio moguć.


Omiljena knjiga

Iako sam čitala mnogo dobre fantastike ovog meseca, koja me je sve vreme držala na ivici, ipak ću za omiljenu knjigu pročitanu u februaru da odaberem delo Pas, Ivana Tokina. Uskoro ću kuckati nešto više o ovom delu, a sada ću samo da kažem da je ovo jedna divna knjiga, u koju sam se uključila emocijama, iako to ne radim često.


Omiljena serija/film/anime

Dani su se toliko stopili da više nisam sigurna u to da li sam ovaj film gledala u januaru ili februaru, ali spomenuću ga kao omiljeni. U pitanju je film En man som heter Ove, odnosno Čovek po imenu Uve, snimljen po istoimenoj knjizi, koju još uvek nisam pročitala, ali se radujem momentu u kojem ću je čitati. Moram da priznam da me nije previše vuklo da čitam ovu knjigu, pa sam film gledala kao test. Zaista nisam očekivala da će mi se ovoliko svideti.



Omiljena pesma

Jedna jedina pesma se motala mojim mislima ovog meseca. Čula sam je slučajno na MTV-u, dok je televizor tandrkao u pozadini. Nisam prepoznala članove benda jer su prilično ostarili, ali sam po zvuku shvatila da je u pitanju Depeche Mode. Njihova pesma Where's The Revolution je sve što sam ovog meseca čula u svojoj glavi.



Ostale omiljenosti

Ono što bih u ovom odeljku spomenula je događaj. U pitanju je izložba crteža Marije Hese iz knjige Frida Kalo - Jedna biografija. Na otvaranju je Marija Hese potpisivala knjigu, a ja sam jednostavno oduševljena knjigom, kao i njenom pojavom. Ova izložba je u Institutu Servantes i otvorena je do kraja marta. Nemojte da je propustite.


You Might Also Like

1 коментара

  1. Divaan post! Slike su fantasticne :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo, ostavi komentar na zadnjem postu i klikni ako nades vremena na linkove na kraju --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/02/elegant-winter-outfit-zaful-rosegal.html

    ОдговориИзбриши