Favoriti meseca 2019: Favoriti januara

12:00:00

S obzirom na to koliko nam se januar svima razvuče i koliko sam zaista imala osećaj da je trajao 84 dana - pogotovo jer je decembarska plata legla u decembru, umesto u januaru - ceo mesec nisam radila ništa specijalno.


Omiljeni koncert

Ovo bi zvučalo u najmanju ruku skandalozno da sam napisala 2017. godine, ali tužna činjenica je da drugi mesec u nizu ja nemam omiljeni koncert jer ni na jedan nisam otišla.


Omiljena knjiga

Od svih knjiga koje sam pročitala proteklog meseca - a o kojima će više reči biti u nekom od narednih postova - mislim da mi je najdraža bila novela Filipa K. Dika pod nazivom Suvišni izveštaj. Januar je bio mesec kada sam počela da čitam Dikove knjige. U pitanju je naučna fantastika kakvu do sada nisam čitala. Iako napisana pre većine romana naučne fantastike koje sam do sada čitala, ova priča mi deluje inovativno u odnosu na ono šta sam navikla pri čitanju ovog žanra i fascinantno mi je kako je na manje od sto strana uspešno razvijena kompleksna priča bez rupa u radnji.


Omiljena pesma

Zarazna pesma januara bila je definitivno pesma za mene, a i veći deo sveta, novootkrivenog švedskog power metal sastava Northtale, koja se zove Shape Your Reality. Ne znam šta to tačno ima ova pesma jer nije ništa inovativo, pogotovo u svetu power metal muzike i čak mi je trebalo nekoliko slušanja da se priviknem na njene određene delove koji su mi zvučali kao da im tu nije bilo mesto, ali kada je period privikavanja prošao, nastupila je zaraza i konstantno slušanje ove pesme. Trenutno čekam ostatak njihovog albuma i tugujem što ne mogu da idem na Sabaton Open Air festival na kojem, između ostalih, nastupa i ovaj sastav.



Omiljeni film/serija/anime

Osim što sam po prvi put za svoje dvadeset tri godine videla kako zapravo počinje Titanik i ponovo gledala sjajnu Boemsku rapsodiju u bioskopu, nisam se mnogo posvetila gledanju bilo čega.



Šta je vama bilo omiljeno proteklog meseca?

Nove blog postove očekujte četvrtkom i nedeljom!

Ukoliko želite da vidite stvari koje radim na ostalim internet platformama, možete da lajkujete moju Fejsbuk stranicu, zapratite me na knjiškom ili privatnom Instagram profilu ili se pretplatite na mom knjiškom ili glavnom YouTube kanalu.

You Might Also Like

0 коментара