Favoriti meseca 2018: Favoriti decembra

12:00:00

Iako se već bliži momenat kada bi trebalo da pišem favorite januara, nisam mogla da preskočim decembarske favorite, kada sam već uspela da napišem post o favoritima za svaki mesec protekle godine. Decembar jebio veoma čudan mesec i na prvu pomisao m se čini da nije bilo ništa što mi je omiljeno, ali tu u pomoć priskaču kategorije koje sam kreirala za ovu rubriku i čim pročitam svaki podnaslov, odmah se setim šta sam to volela u decembru.


Omiljeni koncert

Poslednjeg meseca protekle godine iz različitih razloga nisam imala prilike da odem na neki koncert, tako da će ova rubrika ostati prazna.

Omiljena knjiga

Vrlo uskoro ćete imati prilike da čitate o tome šta sam čitala tokom decembra - a čitala sam mnogo toga - ubedljivo omiljeno štivo u decembru bila mi je knjiga Izgužvane misli, Branka Golubovića Goluba, frontmena sastava Goblini, koja je svojevrsna autobiografija iso koliko i biografija benda. Ova knjiga bila je moja preporuka meseca u okviru kolumne za Oblakoder magazin, te detaljnije o njoj možete da pročitate ovde.


Omiljena pesma

Nisam sigurna da li sam do sada spominjala ovu pesmu kao omiljenu, ali i da jesam nije bitno, zbog toga što mi je obeležila mesec. Trenutno sam u takvom stanju uma da se trudim da što više radim na sebi, a ova pesma mi je veoma pomogla tokom kompletnog procesa i pomaže mi i dalje. Iako je ne puštam prečesto, stalno je pevam, bilo u sebi, bilo naglas. U pitanju je pesma sastava Kanda kodža i Nebojša pod nazivom Misli dobro. Doduše, moram da napomenem da mije drago što sam je čula uživo pre nego što  je objavljena jer uživo zvuči daleko bolje. Dok je slušate, imajte to na umu, pa idite na neku svirku KKN-a da je čujete.


Omiljeni film/serija/anime

U decembru i januaru sam odgledala više filmova nego tokom cele prethodne godine i to tako što bih otišla kući, sa porodicom počela da gledam neki film, a onda bi oni na pola otišli da spavaju, a ja bih gledala do kraja i nakon toga odgledala i sledeći ili sledeća dva koji su na programu. U decembru se posebno izdvojila novija verzija ekranizacije Ben Hura. Nikada nisam imala preteranu želju da čitam Ben Hura, ali sam shvatila da nisam do kraja ni znala šta je tematika. Ovaj film mi se toliko svideo da bih volela da ga uskoro gledam ponovo, a potrudiću se i da pročitam knjigu ove godine.


Ostale omiljenosti

Ova stavka je tako bezazlena, ali meni donosi neizmernu sreću. Godinama želim da imam Funko POP! figurice na svojoj polici i u decembru sam odlučila da se počastim jednom. U pitanju je figurica Seto Kaibe iz anime serijala Yu-Gi-Oh! koji obožavam od kada sam bila dete. Sve više ovih figurica se pojavljuje kod nas u prodaji i, iako nisu baš jeftine, postaju sve pristupačnije, tako da jedva čekam da prošitim svoju kolekciju.

Šta je vama bilo omiljeno proteklog meseca?

Nove blog postove očekujte četvrtkom i nedeljom!

Ukoliko želite da vidite stvari koje radim na ostalim internet platformama, možete da lajkujete moju Fejsbuk stranicu, zapratite me na knjiškom ili privatnom Instagram profilu ili se pretplatite na mom knjiškom ili glavnom YouTube kanalu.

You Might Also Like

2 коментара