Favoriti meseca 2018: Favoriti novembra

14:33:00

Iako se nismo čitali još od favorita oktobra, to se nije desilo zbog toga što nisam imala šta da pišem ili lenjosti, što su uglavnom razlozi mog odsustva, već zbog toga što ovaj novembar nije bio baš najlepši mesec mog života i trebala mi je pauza. Pa ipak, bilo je tokom njega i nekih lepih stvari, te su i favoriti tu.


Omiljeni koncert

Tokom novembra sam bila na dva odlična koncerta, ali je ovog puta koncert sastava Alestorm izgubio od koncerta čuvenog Pitera Marfija, frontmena sastava Bauhaus, koji je turnejom proslavio četrdeset godina od nastanka ovog benda.

Iako su mi utisak pomalo pokvarili starija gospoda koji su ceo koncert snimali Fejsbuk lajvove, te sam dobar deo gledala kroz njihove ekrane - jer nisam imala kako drugačije - Marfi je takva veličina i tako sjajan umetnik da je ceo koncert bio jedno prilično nestvarno iskustvo.

Želela sam o tom koncertu da pišem na blogu jer nigde drugde nisam - pošto sam ovog puta platila kartu - ali je nakon toga usledila pauza u pisanju i korišćenju društvenih mreža, te se to nije desilo. Možda jednom, kad se budem prisećala.


Omiljena knjiga

Muku mučim s ovim izborom jer sam u novembru pročitala tako mnogo stvari sve je bilo sjajno, ali mislim da ću ipak da se odlučim za grafičku novelu Saga. Kod nas je za sada prevedeno šest delova, u pitanju su izdanja Čarobne knjige. Ovaj serijal pripada žanru naučne fantastike, a na momente je prilično NSFW, tako da je ne bih preporučila mlađim čiaocima. Pružila mi jedozu akcije, dozu sarkazma i dozu bitnih životnih saveta.


Omiljena pesma

Tokom novembra sam se setila pesme Bulletproof, La Roux, koja se 2009. godine konstantno vrtela na kanalu VH1 i uvek sam je volela. Nije nešto što je u okviru žanra koji inače slušam, ali je toliko keči da ne mogu da je ne volim. I baš je učinila da se osećam nostalgično.



Omiljeni film/serija/anime

Za divno čudno, u novembru sam odledala više od jednog filma, ali nijedan nije bitan osim ovog omiljenog, jer sam gledala Bohemian Rhapsody u bioskopu. Glumačka postava je sjajna! Osim što su vrsni glumci, svi toliko liče na članove grupe Kvin, da je to neverovatno. Film je bio daleko humorističniji nego što sam očekivala, dosta sam se smejala, ali je na kraju ipak stajala knedla u grlu, tako da je bio emotivni rolerkoster. Nemojte da vam prvo gledanje ovog filma bude kod kuće na kompu. Idite u bioskop da ga odgledate, jer samo tako možete da ga proživite kako treba.



Ostale omiljenosti

Sudbina ove rubrike za novembar je da ostane prazna. Kao što sam rekla, mesec nije bio nimalo lak, te mi nije ostavio mnogo prostora za kreiranje dodatnih omiljenosti.

Šta je vama ulepšalo novembar? 


Ukoliko želite da vidite stvari koje radim na ostalim internet platformama, možete da lajkujete moju Fejsbuk stranicu, zapratite me na knjiškom ili privatnom Instagram profilu ili se pretplatite na mom knjiškom ili glavnom YouTube kanalu.

You Might Also Like

0 коментара