Knjiški moljac: Kupljeno u martu 2018.

15:45:00

Tokom marta sam kupila malčice više knjiga nego što sam planirala, svakako dve više nego što sam pročitala u februaru, što je već kršenje pravila koje sam sama sebi postavila, ali ću narednih meseci probati da se obuzdam. Svakako, nisam kupila previše, a neke od njih sam već pročitala.


Prvo što sam kupila nije knjiga, već grafička novela rađena po knjizi i ulovila sam je dok je bila po pretprodajnoj ceni na sajtu izdavačke kuće Dibidus. U pitanju je prvi volume grafičke novele Američki bogovi, rađene po istoimenom romanu Nila Gejmena, a pod nazivom Senke. Ne znam u koliko će voluma ova grafička novela da bude objavljena, ali veoma mi se sviđa i sam stil crtanja, kao i to koliko detlajno prati radnju knjige. No, o tome nešto više u sutrašnjem postu. Maloprodajna cena ove grafičke novele je 1429 dinara.


Takođe sam, dok sam još radila u knjižari, iskoristila priliku da kupim knjigu Priče za laku noć za male buntovnice - 100 priča o izuzetnim ženama, Elene Favili i Frančeske Kavalo, koju je kod nas prevela izdavačka kuća Vulkan. Maloprodajna cena ove knjige je 1499 dinara. Ovu knjigu sam vam, kao i sledeću na ovoj listi, preporučila u svom predosmomartovskom postu o knjigama o snazi žena.


Takođe u pretprodaji, ovog puta iz Urban Reads izdavaštva, naručila sam knjigu Žene koje su promenile svet. U njoj se nalaze priče o 26 izuzetnih žena, nešto opširnije ispripovedane nego u prethodno spomenutoj knjizi. Maloprodajna cena ove knjige je 1400 dinara, dok je cena na sajtu 1250 dinara.


Igrom slučaja, bila sam u prilici da konačno naručim komplet Šest vrana, Li Bardugo, u kojem se, osim istoimene knjige nalazi i drugi deo, pod nazivom Nakaradno kraljevstvo. Jedva čekam da završim čitanje Griša trilogije, pa da ostanem u istom magijskom svetu čitajući ovu duologiju, koju svi toliko hvale. Maloprodajna cena kompleta je 1898 dinara, dok na sajtu Urban Readsa košta 1700 dinara.


I, za kraj, knjiga koju želim sedam godina, tačnije, od kada je prvi put objavljena. U knjižari je bio samo jedan primerak i to snižen sa 3000 na oko 1700 dinara, te sam je spustila ispod pulta, kako u međuvremenu ne bi dobila noge. Dugo je stajala tamo, dok nisam bila u prilici da odvojim novac za nju, a konačno sam je kupila pre nego što sam prestala da radim u knjižari. U pitanju je knjiga Encyclopedia Gothica, koju je napisala Liisa Ladouceur. Ovo je Biblija gotik supkulture. Izdanje je divno, korice izgledaju kao isflekane kafom, a ivice stranica kao da su cepane rukama. Jedva čekam da joj se malo više posvetim.


You Might Also Like

0 коментара