Favoriti meseca 2018: Favoriti marta

16:01:00

Mart nije bio veoma uzbudljiv mesec za mene, ali zato se veoma radujem aprilu. Međutim, omiljenih stvari je svakako bilo, tako da za ovaj post ima materijala.

Omiljeni koncert

Nakon što tri emseca nisam otišla ni na jedan koncert, u martu sam, u roku od nedelju dana, bila na dva. U pitanju su koncerti sastava Therion i Motorpsycho. Iako su oba bila sjajna, kao draži, odnosno omiljen ovog meseca moram da izaberem Motorpsycho. Ovaj koncert dotakao je srž onoga što volim - tri norvežanina koji gruvaju toliko glasne instrumentale, da posle koncerta sve čujete prigušeno, kada pevaju vokali su im iznenađujuće nežni spram muzike, a pesme vas vode u neki drugi univerzum. Kompletne utiske o koncertu možete da pročitate ovde

Foto: Jovan Mihajlović, pris.rs

Omiljena knjiga

Knjiga pročitana tokom marta, koja je na mene ostavila najbolji utisak je definitivno Medved i slavuj, Ketrin Arden, kod nas objavljena od strane izdavačke kuće Dibidus. Iako sam uvek volela slovensku mitologiju, sve više se zaljubljujem u knjige koje se bave njom, nebitno da li je u pitanju mitologija istočnih, zapadnih ili južnih Slovena, a ova priča o mitskim bićima istočnih Slovena, smeštena u Rusiji me je u potpunosti osvojila!



Omiljena serija/film/anime

U martu nisam stigla APSOLUTNO NIŠTA da gledam, te će ova rubrika, nažalost da ostane prazna.


Omiljena pesma

Još od koncerta sastava HIM u Pragu, moja plejlista se sastoji jedino od njihovih pesama. Iako mi možda nije omiljena, ovog meseca mi je najviše prijalo kada mi se, dok se vozim autobusom do posla, u ušima začuje pesma Bleed Well.




Ostale omiljenosti

Iako je ova stavka pomalo shameless promo, zaista mi je omiljena, jer sam se veoma zabavila dok sam se trudila da sve ispadne kako treba. Naime, započela sam sa sastavljanjem svoje prve kutije iznenađenja, u kojoj se nalazi nekoliko knjiških svarčica, koje bi trebalo da oduševe svakog knjigoljupca. Kutija nosi naziv Sugar Book Box, reakcije na prvu kutiju su bile odlične i druga je u procesu sastavljanja. Od kraja ovog ili početkom sledećeg meseca moći ćete da naručite treću. Jedna stvar koju nisam uradila sa prvom kutijom, a uradiću sa svakom ostalom je da, kada kutije svima stignu, na blogu prikažem šta biste sve dobili u njoj da ste je naručili. Na taj način ćete moći da odlučite da li i vi želite ovu kutiju ili ne. 

You Might Also Like

0 коментара