Knjiški moljac: Kupljeno u februaru 2018.

13:20:00

U odnosu na januar, tokom kojeg nisam kupila nijednu knjigu, u februaru sam ih kupila previše. Neke kupovine su bile planirane, a neke iznenadne.


Prva knjiga koju sam kupila tokom februara bila je Frida Kalo - Jedna biografija, Marije Hese, koja je objavljena od strane nove izdavačke kuće, pod nazivom Dibidus. Svakako sam planirala da kupim ovu knjigu, mada ne u februaru, ali kada sam čula da će Marija Hese da ima izložbu u Beogradu, kao i da će da potpisuje knjigu, morala sam da odem i kupim je. Dobra stvar je da je tokom potpisivanja knjiga bila prodavana po promotivnoj ceni. Platila sam je 1200 dinara.


Drugu knjigu koja se smestila na moju policu - ili već neki deo stana, s obzirom na to da mi previše knjiga stoji van police - dobila sam na poklon. U pitanju je priča ispripovedana iz perspektive psa, zove se, gle čuda, Pas, a napisao ju je Ivan Tokin.


Iako sam kupila osam knjiga odjednom, nekako ih računam kao jednu jer je u pitanju set i nije bilo moguće da ih kupim odvojeno. Odlučila sam da iskoristim to što kao radnik u knjižari imam 50% popusta na Vulkan izdanja i kupila sam komplet Mračna kula, Stivena Kinga. Bez ovog popusta verovatno nikad ne bih mogla da priuštim ovaj set, a ako bih ih kupovala jednu po jednu, to bi izašlo daleko skuplje. Ovako sam osam knjiga platila 3000 dinara.



Za kraj sam na internetu ulovila knjige koje već neko vreme želim da kupim, a po niskim cenama. U pitanju su dve zbirke priča pod nazivom Legende, u kojima se nalaze priče poznatih autora fantazije i fantastike, a koje sam zajendo platila 500 dinara, kao i knjiga Bajka nad bajkama - Senka u tami, Nenada Gajića, koju sam platila 300 dinara. Sve tri su Lagunina izdanja.


Ovomesečni ulov bio je prilično dobar. Tokom marta će definitivno biti daleko manje novih knjiga, ukoliko sve bude po planu.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Поштована,
    Можда је мало неукусно, али желео бих да купим комплет Мрачна кула од Вас.
    Максимална цена пошто сам студент је 7.000 дин коју ја могу да приуштим. Ако сте заинтересовани, пошаљите ми мејл на jovanovic.ognjen.61@gmail.com
    Хвала Вам и све најбоље,
    С поштовањем,
    Огњен

    ОдговориИзбриши