Knjiški moljac: Wrap Up - april 2017.

15:56:00


Za razliku od prethodnih meseci, april je bio plodonosan kada je čitanje u pitanju. Tokom ovog meseca pročitala sam šest knjiga i jednu mangu, odnosno ukupno 1249 stranica. Da, većina knjiga nije imala mnogo preko sto stranica, ali ovog meseca mi je savršeno odgovaralo da čitam kraće knjige.

Prva knjiga koju sam pročitala tokom aprila bila je Ujka ili o vaspitanju, Miodraga Đurđevića, koju je izdao Kreativni centar u okviru edicije Svet je jedan. U pitanju je jedna posleratna priča koju sam ponovo pročitala nakon ono deset godina. Ocenila sam je sa četiri zvezdice jer sam shvatila da ipak nije toliko dečija i koliko godine nekada utiču na to kakva će vaša percepcija nekog dela biti.


Nakon toga, pročitala sam Tolkinovog Farmera Gila od Buta, humorističnu priču koja nije jedna od onih tišičnih tolkinovskih priča koje svi znamo. Daleko je lakša za čitanje, sama radnja je daleko opuštenija, ali ipak možemo da primetimo neke stvari koje su karakteristične za Tolkinova dela. Ovu priču ocenila sam sa četiri zvezdice. Zaista sam se dobro zabavila čitajući je.


Iz svoje mačka šolje sa imenima knjiga za čitanje izvukla sam i previše hajpovano Lagunino izdanje pod nazivom Maestra, L.S.Hilton. Knjigu sam ocenila sa dve zvezdice, zbog toga što je imala delove koji su mi bili stvarno super, da nije bilo njih, dobila bi neprolaznu ocenu, Ali više o tome ćete biti u prilici da čitate uskoro jer zaista mnogo toga imam da kažem o ovoj knjizi. A sećate li se kako sam bila uzbuđena kada sam oztvorila KZM bonus kutiju?


Nakon Maestre, pročitala sam još jednu lošu knjigu, s tom što je ona loša na skroz drugom nivou. U pitanju je izdanje Rock 'n' Roll Book, biografija Džima Morisona pod nazivom Kralj guštera, koju je napisao Siniša Božić. Knjigu sam ocenila sa jednom zvezdicom jer sa nula ne mogu. Siniša Božić treba bolje da radi domaći zadatak pre pisanja knjige.


Poslednje dve pročitane knjige bile su u elektronskom formatu. Prva od te dve bila je na engleskom jeziku. Nju je napisala Sali Grin, autorka triologije Poluživot, o kojoj sam vam pisala utiske. U pitanju je jedna od dve prateće novele, koje idu uz triologiju. Ime ove koju sam pročitala je Half Lies i ona daje pozadinu jednom od glavnih likova u trilologiji, ali se ne bavi direktno njim, već njegovom porodicom.Ocenila sam je sa tri zvezdice, ne zbog toga što je mnogo lošija od triologije, već zato što je stil pisanja kompletno drugačiji, te me nije uvukao u priču koliko i sama triologija. Ali definitivno je bila vredna čitanja. Ukoliko neko zna gde da nabavimdrugu novelu, Half Truths, najlepše molim da mi se javi.

Deuga knjiga u elektronskoj verziji bila je Nikadođija, Nila gejmena. Pokušavala sam da je čitam pre dva do tri meseca, međutim, nije mi legla. Nisam htela to da prihvatim, s obzirom na činjenicu da obožavam Gejmena, te sam ponovo pokušala. Ovog puta je bilo totalno drugačije i potpuno sam se predala radnji. Knjigu sam ocenila sa četiri zvezdice.


Manga koju sam pročitala bio je drugi deo Peach Girl Momo mange, koji sam dobila od drugarice. Prvi nisam čitala, ali želela sam da pročitam ovaj, kako bih saznala o čemu s eu mangi uopšte radi i odlučila da li ću da se dam u potragu za ostalim delovima. Ocenila sam je sa tri zvezdice, jer je skroz okej.


April je bio mesec kako dobrih, tako i loših knjiga. Ono što je bitno je da se čitalo dosta, te da sam zahvaljujući tome trenutno četiri knjige ispred rasporeda za ispunjenje svog čitalačkog izazova od 40 knjiga ove godine.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Gde ima da se kupi ovaj Tolkin?
    Takođe mi Ujka zvuči zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga našla jna Kupindu. Ovo izdanje sa dve priče više nema, ali povremeno se pojavljuje na Limundu, tako da vredi proveriti.

      Избриши