Knjiški moljac: Meredith Russo - If I Was Your Girl

15:55:00

Knjiga If I Was Your Girl je delo transgender autorke, sa transgender glavnom junakinjom. Za mene je bila pravo osveženje jer ništa slično do tada nisam čitala. Dobila sam je u januarskoj KZM kutiji sa knjigom na engleskom jeziku. Iako sam je pročitala početkom ove godine, deluje mi kao da je to bilo baš davno. Međutim, sećam je se kao da sam je juče čitala.

Glavna junakinja prolazi samo deo muka kroz koje inače prolaze transgender ljudi. Kako je od nasilja imala kuda da pobegne, njen život je bio poprilično miran i lep.

Ali šta raditi kad se zaljubite, ljubav vam je uzvraćena, a vi imate veliku tajnu? Kako znati kome od novih prijatelja smete da se poverite kada je u pitanju ta tajna, a da budete sigurni da to neće saznati svi stanovnici mesta u koje ste se doselili kako biste sebi omogućili novi početak?

Amanda u svojoj glavi vrti sva ova pitanja. Međutim, sve deluje toliko savršeno da ona dozvoljava sebi da se manje preispituje, a više prepusti životnom toku, verujući da niko neće saznati da je nekada bila Endru, da će u miru završiti srednju školu i otići na studije. Ali nikada se ne treba previše opustiti.

Knjige ove tematike su i te kako potrebne, jer nam pokazuju kroz kakve sve patnje ljudi moraju da prolaze samo zbog toga što su rođeni drugačiji, ali i to da treba biti hrabar i preuzeti stvar u svoje ruke.


You Might Also Like

0 коментара