Knjiški moljac: Tamsyn Murray - Instructions For A Second-Hand Heart

15:00:00

Instructions For A Second-Hand Heart je knjiga koju sam dobila u oktobarskoj KZM kutiji sa knjigom na engleskom jeziku. Pročitala sam je vrlo brzo nakon što sam je dobila jer mi se zaista čitalo nešto na engleskom jeziku i interesovalo me je koliko brzo mogu da pročitam knjigu na stranom jeziku i da li ću imati nekakvih poteškoća. Poteškoća nije bilo, a knjigu sam pročitala za dva dana. Da, pročitala sam je još prošle godine, ali iz nekog razloga tek sad pišem o njoj.

Radnja prati Džonija, tinejdžera koji je ceo život proveo vukući se po bolnicama zbog srčanih problema i za koga su konačno pronašli odgovarajuće novo srce. S druge strane, tu je Niamh (za čije ime nemam pojma kako se zapravo izgovara). Njen brat blizanac pao je sa stene i poginuo. Njegovi organi su donirani, a srce je pripalo upravo Džoniju.

Delo je pisano tako da se po poglavljima smejuju gledišta ova dva lika. Džoni traga za svojim donorom, te tako stupa u kontakt s Niamh. Njihov odnos postaje sve prisniji i Džoni ne zna kako da joj saopšti da u njegovim grudima kuca srce njenog brata.

Ono što mi se kod ovog romana dopada je to što je autorka, tokom četiri godine rada na njemu, detaljno istražila sve situacije koje je u knjizi opisala - od stručnih naziva bolesti, preko njihovih simptoma i posledica, do terapije koja se primenjuje i mogućnosti oporavka. Tako da je ovo knjiga veoma potkrepljena činjenicama, pa se stiče utisak da je autorka sve ovo i proživela.


You Might Also Like

0 коментара