Unboxing: KZM kutija (knjiga na engleskom) - januar 2017.

16:48:00


Januarska KZM kutija Knjižare za mlade je ponovo pružila izbor. Mogli ste da naručite kutiju sa knjigom na srpskom, kao i kutiju sa knjigom na engleskom jeziku. Prvih i drugih petnaest osoba koje su naručivale kutiju sa knjigom na srpskom jeziku, dobijale su autograme različitih autora. Jedna osoba mogla je da dobije i stari kindle KZM ekipe. Kako sam sve manje zadovoljna kutijom sa knjigom na srpskom jeziku, odlučila sam da naručim ovu drugu. Svakako mi autori čiji su autogrami pakovani u kutije nisu poznati, a nikada nisam bila te sreće da dobijem ni dve knjige u ovoj kutiji, tako da zaista ne bih pokušavala da dobijem kindle.

Kutija je stigla isti dan kao i Sovina pošiljka, koju smo već otvorili, tako da je ceo dan bio kao rani Božić. Još u pošti sam primetila da je kutija još veća nego inače, ali da je isto tako poluprazna, jer su stvari slobodno kloparale dok sam je nosila u rancu. Već sam se alo razočarala, ali nisam želela da sudim unapred.

Kada sam skinula pak papir sa kutije, videla sam da je sama kutija unapređena - u pitanju je jedna od onih četvrtastih, koje možete lepo da otvorite i zatvorite, ne rastavlja se skroz kao prethodne. Print na poklopcu mi se, kao studentu novinarstva, izuzetno svideo, te sam ovu kutiju odlučila da sačuvam i sada u njoj držim sveščice, bukmarkere i sveće i vizit karte.

Na unutrašnjosti poklopca nalazi se papir sa profilima Knjižare za mlade na društvenim mrežama. I to je super potez. Sadržaj je, kao i do sada bio upakovan u crni krep papir.

Na samom dnu se nalazilo ono od čega uvek počinjemo - knjiga. Bila je upakovana u zeleni papir koji je odisao prazničnom afmosferom, a unutra je bio naslov If I was your girl, knjiga koju je napisala Meredith Russo. Neću vam otkrivati previše, samo ću reći da sam je već pročitala i da su utisci pozitivni.



Naravno, bukmarkeri su nezaobilzni, pa sam dobila iste sa printovima knjiga Everything, Everything, Symon vs. The homosapiens agenda i Love letters to the dead. Uz bukmarkere sam dobila i Stranger things print, kojem sam se oduševila i već sam ga uramila u ram koji sam dobila u novembarskoj KZM kutiji, simpatičan Elenor i Park print, kao i autogram Ali Land, autorke knjige Good me, bad me. Moram da napomenem da su bukmarkeri i printovi bili identični kao u kutiji sa knjigom na srpskom jeziku.


Bedževi su takođe bili isti, s tim što mislim da su u srpskoj kutiji dobijeni manji bedževi, dok su meni stigli veliki. Razumem tu logiku, ali, iskreno, više bih volela da su mi stigli manji jer ovi veliki zauzimaju toliko mesta, da umesto njih mogu da stavim tri manja. Ali hajde, da ne zakeram, bedževi su lepi i sviđaju mi se, zaista. Pogotovo što su na najdirektniji mogući način u vezi sa knjigama - na njima se nalaze naslovnice knjiga Red Queen i Delirium.


Dobila sam i tri sveće. Sveće su uvek super, ali, iskreno, ove male retko kad koristim. Već sam dobila dva puta po četiri ovakve sveće i jedno pakovanje sam dala drugarici, a drugo mi i dalje stoji neotvoreno. Nisu mi dovoljno praktične.


U ovoj kutiji sam dobila i pez bombonice sa onim čudom u koje ih stavljate. Iako sam me je ovo vratilo u detinjstvo i vratilo mi dosta lepih sećanja, mislim da mu nije mesto u ovoj kutiji. Pezići okej, poješće se. Uvek je kul dobiti slatkiše. Međutim, kao dvadesetjednogodišnjakinja, sigurno peziće neću jesti iz igračkice. Ukoliko je Pez odlučio da sponzoriše KZM, pa tako daruje ova pakovanja, razumem što su se našla u kutiji. Ukoliko su ih kupovali, mislim da je to loš potez. Radije bih da dobijem nešto korisno, nego nešto sa čime ne znam šta da radim i što će da mi se vuče po stanu sa ko zna koliko još takvih stvari. I ovako imam problem sa manjkom prostora.


Za kraj, u kutiji je bilo nešto upakovano u identičan papir kakav se nalazi na poklopcu kutije. Kada sam otvorila, videla sam da je u pitanju simpatičan metallni koferčić. Prvo nisam imala predstavu šta ću da radim s tim, ali sam mu ubrzo našla namenu i sada u njemu držim kristale.


A sada, kompletni utisci. Moj emotivni utisak o kutiji je prilično pozitivan. Nije bilo ništa što me je totalno razočaralo ili mi je užasno. Zadovoljna sam sitnicama, ali mislim da u kutiji koja se plaća više, ne treba da bude 90% istih stvari kao u onoj koja se plaća manje. Dakle, kutija mi se jeste svidela, ali zaista ne mislim da vredi 1500 dinara. I ako vredi, to nije gomila korisnih stvari u vrednosti od 1500 dinara ili više, već su tu i stvari sa kojima ne znam šta ću, a to mi onda dođu bačene pare.

Sviđa mi se što je KZM ekipa unapredila izgled same kutije, tako da je to odrađeno prema standardima koje su postavile strane kutije ovog tipa, ali sadržaj definitivno mora što pre da se unapredi, kako bi se podigao na taj nivo.

Iskreno, sledeću kutiju ću prekočiti. U ponudi je samo kutja sa knjigom na srpskom jeziku, a ja zaista nemam toliko novca da bih ga dala na bilo šta. Više ne mogu toliko da rizikujem. Radije ću uzeti tih 1300 dinara i konačno kupiti prvi deo Igre prestola, za koji toliko dugo ne mogu da izdvojim novac.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Kutija je,bar po tvom opisu, dobra ideja za poklon nekome,nego da se licno sebi kupi.Mada mislim da za te pare sama mozes sastaviti lepse i bolje stvarcice.
    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja kad kupujem poklone tražim nešto što znam da će osobi da se svidi, ili nešto što znam da želi da ima. Nekako mi je prevelik rizik da poklanjam nešto ovog tipa. S druge strane, volim da naručujem ovakve stvari sebi zbog tog iščekivanja i faktora iznenađenja.:)

      Što se ove kutije tiče, čekaći sledeću sa knjigom na srpskom jeziku, jer, iako mi sitnice i nisu vredne 1500 dinara, knjiga jeste, zbog toga što knjige na engleskom jeziku kod nas nikad ne koštaju manje od 1500 dinara, a kad bih naručila putem interneta, zbog poštarine bi me takođe izašlo više. Tako da je ovo okej stvar, samo nemam novca da naručujem svakog meseca, kao do sada.

      S druge strane, našla sam kutiju sa knjigom na srpskom jeziku koja me je očarala i u potpunosti mi odgovara. Zove se Sovina pošiljka i pre desetak dana sam pisala o njoj. Videćemo kako će ona izgledati ubuduće.:)

      Избриши