Unboxing: Knjige iznenađenja u knjižarama Evro Giunti

16:34:00


Tokom praznika je knjižara Evro Giunti svima koji vole faktor iznenađenja omogućila da, po ceni od samo 200 dinara, kupe misterioznu knjigu. U delu knjižare stajala je gomila knjiga upakovana u identičan papir, tako da se ne zna koje su knjige unutra. Ipak, biranje nije bilo baš totalno nasumično. Ipak su čitaoci dobili malu pomoć pri biranju i to u vidu citata izvučenog iz knjige, odštampanog na papiriću prikačenom na vrpcu kojom je knjiga bila uvezana.

Kako nismo planirali ništa preterano za Novu godinu, momak i ja smo 31. decembra lunjali po gradu, kako bih ja obavila sve što imam. Znajući za ovu akciju u Giunti knjižarama, rešila sam da počastim oboje misterioznom knjigom. 

Nakon zaobilaženja gomile citata koji su previše vukli na ljubiće, odabrali smo svako po knjigu. Dogovorili smo se da ih otvorimo tek kada dođemo u stan. 

Kad smo stigli, uhvatila sam priliku da prvo fotkam knjige dok su upakovane, a potom smo ih zajedno i otvorili.

Ono što se nalazilo u mom misterioznom pakovanju bilo je delo Kena Maklura, pod nazivom Preokret, dok je iz drugog pakovanja izvučena knjiga Zaboravljeni, Maraje Stjuart. Ove knjige se nalaze Na Evro Giuntijevoj listi knjiga od 270 dinara. I očekivala sam tako nešto. Zaista nisam mislila da će se na ovoj akciji naći skupe knjige. Knjige su ovako svakako jeftinije, a faktor misterije donosi određenu dozu zabave.

Preporučujem vam da zavirite u najbližu Evro Giunti knjižaru, jer je vrlo moguće da akcija još uvek traje.


You Might Also Like

0 коментара