Knjiški moljac: November Wrap Up (2016)

15:37:00

Odlučila sam da na blog donesem još jednu novu mesečnu temu. U pitanju su knjige koje sam pročitala tokom meseca, kao i neki kratki utisak o njima, pošto kompletan utisak svakako pišem u posebnim postovima. Ovako će se, na jednom mestu, videti sve knjige pročitane tokom meseca.


Tokom novembra sam se prihvatila gomile knjiga, ali nisam ih mnogo završila jer mi je sredinom meseca jednostavno ponestalo vremena za čitanje.


Prva knjiga koju sam u novembru završila bila je Bela, Ane i Edvarda Sifreta, koju je izdala Ukronija. U pitanju je priča o dve devojčice, delom smeštena u predratni, delom u posleratni period, čije su čudne avanture u vezi sa jednom porcelanskom lutkom. Ovoj knjizi sam dala 4 zvezdice na Goodreads-u, iako možda sama priča nije zaslužila toliko, ali uradila sam to jer sam zaista uživala čitajući je.

Kao što sam već spominjala u nekoliko prethodnih postova, na sajmu je dečko sa ulaznicom dobio kupon za preuzimanje tri knjige sa sajta Novinarnica, koji sam ja prisvojila i odabrala knjige.

Prva od ovih knjiga koju sam pročitala u novembru bio je Urednik, Marka Vidojkovića, inače u izdanju Lagune. Mišljenja o ovoj knjizi su mi se tokom čitanja vrlo često menjala. U postu u kojem opširnije govorim o njoj, navela sam da je ovo, kako god pre toga izgledala, očigledno priča o Marku Vidojkoviću, nekada uredniku magazina Plejboj, književniku i bivšem narkomanu kojeg nije bilo sramota da povlači linije na bilo kojem mestu. I zaista jeste. Na Goodreads-u je zaradila tri zvezdice i to je plafon.



Definitivno mi je ovog meseca brže išlo čitanje elektronskih knjiga jer sam čitala dok čekam autobus, dok se vozim u njemu, dok hodam ulicom... Nema kad nisam. Tako da je i druga knjiga sa Novinarnice pročitana tokom novembra. U pitanju je O vukovima i senkama, Branislava Jankovića. Uživala sam čitajući ovu, pre svega, fantaziju sa primesama horora i mistike, u koju su upletene iskorijske ličnosti. Ovaj stil pisanja mi odlično leži. Jedina zamerka na ovo delo bila mi je ta što koristi Janković stojiljkovićevski stil pisanja i to samo zbog toga što sam poželela da on sam bude malo originalniji. Roman je od mene zaradio dobre četiri zvezdice, što mislim da je odlično.




Sigurno još tri knjige sam počela da čitam tokom druge polovine novembra i do kraja meseca mi je ostalo baš malo da ih dovršim, te znam da će one biti pročitane već tokom prve nedelje decembra i stvoriti prostora za nove.

You Might Also Like

0 коментара