Unboxing: KZM kutija (knjiga na engleskom) - oktobar 2016.

15:15:00


Kako ste juče mogli da čitate o oktobarskoj KZM kutiji sa knjigom na srpskom jeziku, danas je došao red na to da vidimo šta su u Knjižari za mlade u kutiju sa knjigom na engleskom jeziku.

Znam da, pošto ste već odlučili da klinkete na ovaj post, veovatno želite da vidite šta se nalazi u ovoj kutiji, ali možemo li, molim vas, da odvojimo momenat, vratimo se na prethodnu fotografiju i obratimo pažnju na ovu preslatku sliku na samoj kutiji? Moj prvi zadatak nakon ovoga je da probam da skinem nalepnice tako da je ne oštetim, kupim ram za fotografije i uramim je. Možda je i obojim pre toga.



Knjiga koju sam dobila nosi naziv Instruction for a second-hand heart, a napisala ju je Tamsyn Murray. Knjiga na prvi pogled deluje zanimljivo. Ne verujem da ću imati neko negativno mišljenje o njoj. Moram da napomenem da sam oduševljena reljefnom koricom i da sam jedno deset munuta sedela i prelazila rukom preko nje.



Što se tiče stvari koje sam dobila uz knjigu, nije ih bilo mnogo, ali sam se veoma oduševila svakoj od njih.
Za početak, sastavni deo (skoro) svake KZM kutije - bukmarkeri. I ovog puta su predivni.



Kada sam ugledala sledeću stvar, bukvalno sam skakala od sreće. Volim sve što ima motive mape. Bukvalno čekam da mi padnu pare s neba pa da konačno kupim novčanik i to sa motivom mape. Kada sam izvadila ovu stvaričicu, prvo sam pomislila da je torbica/novčanik za siću, pa mi se onda učinilo kao tabakera (?). Zatim sam konačno otvorila i shvatila da je u pitanju ogledalo. Totalno sam oduševljena, zaista. Prelepo je!



Sledećoj stvari sam se obradovala kao detence. Prvo sam bila oduševljena jer sam dobila blokčić i totalno nisam obraćala pažnju na korice. Kada sam ga otpakovala iz celofana, videla sam da uz njega ide i neki drveni štapić i na sekundu mi ništa nije bilo jasno.



Pošto apsolutno nisam obratila pažnju da na korici piše scratch paper, povukla sam štapićem po papiru, ugledala prelepe boje i mom oduševljenju nije bilo kraja.  Tačno znam šta ću da radim sa ovim. Nažalost, listovi će biti iscepljeni iz blokčića, ali uveravam vas da je to dobro. Ukoliko ovo budem koristila u formi blokčića, škrabaću gluposti i propašće. Ono što ja želim da uradim je da delove ovih listova koristim kada počnem sa creative jorunaling-om. Tako će biti sačuvani zauvek.
Uz sve ove stvarčice u kutiji dobila sam i gumicu za brisanje, koju ću da držim kao ukras jer je previše lepa da bih je izobličila korišćenjem.



Iako u ovoj kutiji nije bilo mnogo stvari i knjiga mi je na prvi pogled okej, ali ništa preterano posebno smatram ovu kutiju najboljom koja je do sad stigla, jer je sve što je pratilo knjigu predivno. Cena kutije na engleskom jeziku je 1350 dinara sa poštarinom. Ukoliko ne želite da se bakćete sa naručivanjem stranih knjiga preko neta i čekate čitavu večnost da stignu, ovo se i te kako isplati, pošto retko koja knjiga na engleskom jeziku kod nas košta ispod 1500 dinara, a većina je daleko skuplja.

You Might Also Like

0 коментара