Treš meseca: Treš septembra

00:08:00



Treša meseca za jul i avgust nije bilo jer ih nisam napisala na vreme, a kasnije jednostavno nisam želela da se vraćam na razmišljanje o stvarima koje su me izvele iz takta jer bih ponovo bila puna besa.

S druge strane, ovaj mesec je, izgleda, bio prilično dobar. Samo dva hejta imam za vas.

S obzirom na to da je komunalna policija postala stalni gost treša meseca, šteta je izbeći ih ovog puta. Idući od Marije, na sred pešačke staze na banovom brdu, zamalo da upadnem u gomilu govana. Da živimo u normalnoj državi, uloga komunalne policije bila bi da piše kazne onima koji ne skupljaju izmet za svojim ljubimcima, kao i onima koji bacaju smeće po gradu. Umesto toga, kod nas komunalna policija prebija putnike GSP-a, pišu kazne bakicama koje prodaju hekleraj, hapse prodavce lubenica i izazivaju srčane udare ljudima. Nisam vam fotkala tu pozamašnu gomilu, te ćete za ovu stavku ostati uskraćeni za sliku.

Babe. Uvek babe. Baba koja nije želela da se pomeri sa mog mesta u avionu. Poželela sam da je bacim kroz prozor, ali zaglavila bi se. Takođe nisam želela da fotkam babu, te gledajte sliku oblaka.

Na samom kraju meseca se desila najneprijatnija stvar. Umetnik iz Amerike, čiji rad izuzetno poštujem, je počeo da rejdžuje na mene jer nisam želela da mu rodam svoju fotografiju i rekla sam da me ne pita po deseti put. Njegov bes je toliko eskalirao, da je izgovoreno kako ja neću prljavi američki novac i da nas Srba ne bi ni bilo da je njegov deda ostao živ. Hvala višim silama i Marku Čukerbergu na blok opciji.

Možda ovo nije bio zanimljiv post, ali svakako bih radije da treš meseca bude smor, nego da se nerviram ceo mesec.

You Might Also Like

0 коментара