Treš meseca: Treš januara.

14:08:00

Dakle, ako postoje favoriti meseca koji su toliko ružičasti, zašto ne bih napravila i odeljak za svoje hejtove? Namerno odeljak nisam nazvala hejt meseca jer bi me to ograničilo samo na pojave koje sam žešće ishejtovala. U ovom slučaju mogu da spomenem ono što sam ishejtovala, što me je samo iznerviralo, nešto što me je rastužilo, ono za šta mislim da su ekstremne gluposti... Svo smeće i negativne emocije tokom jednog meseca.

Svaka stvar koja mi izmami reakciju tipa:


Januar je baš počeo u korist ovog odeljka. Neki idiot  mi je upao na instagram profil za nakit i komentarisao ko zna šta ko zna kome jer sam nedelju dana imala zabranu komentarisanja, čak i pisanja opisa fotki. Ovo me ne bi toliko iznerviralo da je neko to uradio na mom ličnom profilu. Izvedena sam iz takta jer mi taj profil služi da prikažem svoj rad i to mi je izvor prihoda. Ovo se desilo bukvalno prvog januara. Sjajan početak godine, nema šta.

Nickelodeon sinhronizovan na srpski je tako ne. Kao da nije dovoljno što je svaka serija glupa, sad još i u svakoj barem jedan lik ima glas Bode Ninkovića. Kripi je. Želim Comedy Central i dobre serije.

Vratimo se na još jedan događaj sa samog početka meseca koji ste verovatno već i zaboravili. Podsetimo se na idiote iz Studia B koji su bacili 1500 kultnih ploča. Da Paspalj nekim čudom nije saznao za to, otišli bi i British Steel i sve ostalo ko zna gde. Možda ploče nisu u sjajnom stanju, nemaju upotrebnu vrednost, kako oni to vole da kažu, ali i dalje smatram da im u kontejneru nije mesto. Mogli su izneti te ploče na ulicu, razglasiti na društvenim mrežama da ih dele i GARANTUJEM da bi planule!


Ovu stavku ću opisati vrlo kratko. Pokušaj donošenja onog novog zakona o autorskim pravima, prema kojem fotografija nije autorsko delo. Zaista, koliki retos treba da budeš da dođeš na takvu ideju?!

Svi momenti preCednika Tome. Od izjave o srpskom genetskom kodu, do vukljarenja grančuge badnjaka po beogradu. Bilo je smešno, sada samo postaje žalosno.

Hejtujem sama sebe. Umro mi je kaktus. Daću sebi još jednu šansu. Ako umre i sledeći, odustajem. R.I.P. Sima.

You Might Also Like

2 коментара