Favoriti meseca 2016: January favourites.

13:03:00

Mesec je počeo prilično lepo, Moj novogodišnji poklon bio je odlazak na izložbu Čudesni svetovi Salvadora Dalija. Bolje nije moglo.


Jedanaestog januara je ovaj blog napunio dve godine! Iskreno, ovo piskaranje mi je priraslo srcu i mnogo toga mi je donelo, tako da ću se truditi da nastavim sa ovim, pa makar i nikone čitao.



Randomly sam fotkala Narodno pozorište i jako mi se sviđa kako je ispalo. Počinje da mi nedostaje bavljenje fotografijom...



Zahvaljujući jutjub autopleju, sasvim slučajno sam otkrila dva benda u koje sam se zaljubila - Greenleaf i 1000 mods.



Nisam preterani fan benda Sharks, Snakes & Planes. Nije da ih ne volim, samo se nikada ne bih setila da pustim bilo šta njihovo. A i uživo mi zvuče daleko bolje ne gona studijskim snimcima. Međutim, pesma Sound of Sirens i ceo projekat oko iste su me oduševili! Iz meni nepoznatog razloga blogger neće da ubaci video, tako da ga možete pogledati klikom ovde.


Ono što me je veoma iznenadilo tokom januara je poziv Helly Cherry webzina da pišem za njih. Ovo me je veoma oduševilo jer merkam ovaj potral već prilično dugo. Imaju stalno otvoren konkurs za saradnike, ali nekako nikada nisam imala dovoljno hrabrosti da se prijavim jer sam smatrala da moje pisanje nije na dovoljno dobrom nivou za njih. Međutim, oni su naišli na ovaj blog, svidelo im se to što radim i pozvali su me da im se pridružim. Ne mogu da vam opišem koliko sma srećna zbog toga! Nažalost, moje pridruživanje HC ekipi značilo je da moram da odem sa Sveta Gitara (jer je takva SG politika), ali nekad čovek mora da se odrekne nečega, kako bi se bavio nečim drugim. Zaista sam zadovoljna. Ljudi su sjajni i išla sam već na nekoliko sjajnih događaja sa kojih sam izveštavala, a na mnoge ću tek odlaziti.


Moj prvi izveštaj za Helly Cherry bio je sa svirke Briganda. Koliko mi je samo prijao taj događaj, ne mogu da vam opišem. Bila sam, kao i uvek, u onom svom Brigand zen stadijumu.

You Might Also Like

0 коментара