Utisci života: Let kroz vasione.

02:18:00

Prvi put odlučim da dođem na svirku na vreme, kad ono svirka kasni. Haj, nema veze, malo prošetah, malo posedeh na toploj januarskoj noći (nisam sarkastična, stvarno je bilo prijatno napolju).

Digresija: postala sam Heličerijevac, tako da o ovoj svirci možete možete dodatno pročitati ovde.

Elem, nisam dugo čekala nakon što uđoh unutra. Ne znam kako i zašto nikada do sada nisam slušala NoYz? Ono što znam je da ću ih od sada definitivno slušati. U poslednje vreme u momentima opuštanja manje slušam metal, dok je grandž sve prisutniji. Ipak mi fali ta doza metala, a ovaj bend je jako dobra fuzija oba žanra. Odmah me je kupila dobra enetgija. Retko kad atmosfera na svirci već tokom prve pesme, kada je klub potpuno prazan, bude žestoka, a ja sam imala osećaj da je usijana. Ne u onom smislu da je odmah bilo nekog skakanja i šutki, već mi je sama muzika ostavila takav utisak. I da, još nešto: Živele žene basisti (ili ti basistkinje)!


Nakon NoYz?-a se na binu popeo bend koji sam vam već spominjala u postu o Koncertu rumskih bendova, bend koji Radule iz Ateist Repa navodi kao jedan od mladih bendova koji će scenu održati u životu, bend koji ima čak dva ženska člana (URAAA za muzičarke alternativne scene!) - Random. Kao što sam obećala, ugrabila sam prvu priliku da ih ponovo čujem uživo i steknem pravi utisak o njima. U međuvremenu su izbacili prvi EP. Svideo mi se. Ali, znate li šta? Uživo su me oduvali! Vokal je tada daleko moćniji i baš kao takav mi se ekstremno sviđa. Energija na vrhuncu! Da nemam falično koleno, definitivno bih skakala ceo njihov nastup. A ovako sam morala da budem mirna kako bih bila sigurna da ću moći da stojim do kraja koncerta. Jedva čekam da sledeći put čujem momke i devojke iz Randoma kako kidaju.


Što se Briganda tiče, neću se vraćati na saopštavanje svojih osećanja tokom slušanja njihove muzike. Vrapci na grani znaju, a i naslov dovoljno govori. Ono što me je obradovalo je najduža setlista do sada. Mada, koliko god svirali, opet nekako bude malo. I nove pesme su me obradovale. MNOGO DOBRE nove pesme. Šest komada čusmo ovom prilikom, od kojih mi je Pravo pa desno ušla u glavu i neće da izađe još od onomad kada sam je snimila na svirci u Božidarcu. Nestrpljivo očekujem da zažive ti Sektaški obredi na grobu našeg bivšeg predsednika jer, prema onome što sam do sada imala prilike da čujem, predosećam da će biti sastavni (ili jedini) deo moje svakodnevne plejliste. Mislim da smo svi bili sjajni tokom ove proslave petog rođendana Briganda. I bend i mi, ljubitelji ovog zvuka koji mami.

You Might Also Like

0 коментара