Favoriti meseca 2015: March favourites.

17:43:00

Kao ni u februaru, u martu nije bilo mnogo događanja u mom životu, tako da je i spisak ovomesečnih favorita kratak.

Neću mnogo da dužim i žapočeću sa razotkrivanjem istih.

Prva stavka na spisku je dobijanje karata za svirku benda Kultur Shock, kao i sama svirka.



Naravno, nastavljam u duhu muzike i svirki. Druga stavka ovog meseca su mojih najomiljenijih pređenih dve stotine kilometara, konačan susret sa mojom ženom, upoznavanje sjajnih ljudi, kao i sjajna svirka i prilika da budem prva osoba koja je intervjuisala mlade nade rokabili panka.



Definitivno mi je jedna od omiljenih stvari ovog meseca ta što sam uspela da kupim kartu za Blind Guardian. Ne mogu da dočekam devetnaesti maj! Da, znam da je tek april...



Ono što mi je posebno drago ovog meseca je poseta redakciji B92. Iako nije bilo onoliko sjajno koliko sam očekivala da će biti, jako mi je drago da sam imala priliku da odem tamo, da prisustvujem prenosu uživo, obiđem neke od studija i vidim kako ljudi tamo rade.


You Might Also Like

0 коментара