Knjiški moljac: Sajamski book haul 2017.

13:15:00

Ove godine sam knjige kupila na samo dva štanda na sajmu knjiga. Jedva da sam stigla da prošetam sajmom, a bila sam tamo svih sedam dana. Razlog za to je to što sam tokom sajma radila na štanvu Vulkan izdavaštva. Bez obzira na to što nisam imala priliku da obuđem sajamkako treba, opet sam nekako uspela da kupim više knjiga nego što sam planirala. Dva izdavača čije sam knjige kupila na ovogodišnem izdanju sajma su Urban Reads i Vulkan. Kući sam se vratila sa deset knjiga za sebe i jednom za poklon.



Kako nisam imala vremena da šetam i razgledam, dečka sam poslala na štand Urban Readsa da mi kupi knjigu Gemina, drugi deo Illuminae fajlova, koje su napisali Ejmi Kaufman i Džej Kristof, kao i trilogiju Griša, Li Bardugo.


Nije čudno što ostatak knjiga dolazi sa Vulkan štanda jer sam upravo tu provela devet dana. Prva knjiga koju sam odabrala je poklon za moju nećaku.  U pitanju je vrlo lepa ilustrovana knjiga sa dvadeset dečijih priča.


Ubedljivo najbolji ulov ovog sajma je knjiga Dalas '63, Stivena Kinga, koju sam kupila na Vulkanovom škartu za 300 dinara. Razlog za ovako nisku cenu i smeštanje na škart je što su stranice požutele i što je omot pocepan. Kako je u pitanju tvrdo koričena knjiga, omot mi ni ne treba, a boja stranica mi zaista nije bitna.


Kao zaposlena na Vulkan štandu imala sampravo da odaberem jednu knjigu koju ću da dobijem na poklon. Kako me je knjiga Iskra u pepelu, Sabe Tahir, oduševila, bez razmišljanja sam odabrala sveže objavljeni drugi deo pod nazivom Baklja u noći.


Knjige Donata Karizija sam polovne kupovala za 400 dinara. na mom štandu su one bile 410 dinara, što znači da sam ih sa popustom za članove kluba čitalaca platila 370 dinara. Ovu priliku sam iskoristila da kupim Šaptača, a kada sam videla da je stigao i Dečak od stakla sa novim koricama, morala sam da kupim i njega, a onog sa starim sam odmah prodala putem  interneta. Nisam mislila da ću kupiti i Gospodara senki, ali sam, osim knjige na poklon, kao radnik na štandu mogla da odaberem i određene knjige na koje ću dobiti popusti od 50%, pa sam se odlučila za novu Karizijevu knjigu, jer sam je na ovajnačin platila samo 250 dinara.

Ovaj popust iskoristila sam i da kupim jedno od izdanja Vulkanovih klasika, Avanture Šerloka Holmsa, Artura Konana Dojla. Na ovaj način sam se autimatski rešila dve Šerlok Holms knjige sa police, jer se nalaze i u ovoj, a ne trebaju mi duple, pa tako napravila malo mesta za neke druge knjige.


To je sve što sam kupila na ovogodišnjem sajmu. Više knjiga nego što samplanirala, ali po nižim cenama nego što sam se nadala. Malo parica je potrošeno, malo više zarađeno na 62. Sajmu knjiga. Sve u svemu, situacija je daleko bolja nego prethodnih godina jer sam kupila samo ono za šta sam veoma zainteresovana, te znam da nijedna od ovih knjiga neće dugo da stoji nepročitana, a takođe nisam potrošila celu ušteđevinu.

You Might Also Like

0 коментара