Knjiški moljac: Rođendanski Book Haul - 2017.

13:40:00

Kako mi je juče bio rođendan, a nijedan rođendan ne može daprođe bez novih knjiga, danas vam donosim book haul pre book haula. Knjige koje sam dobila za rođendan. Svoj dvadeset drugi rođendan, nažalost nisam slavila, ali po neki poklon u vidu knjige se ipak provukao.



Prve dve ste videli u postu o pročitanim knjigama u avgustu, a to je zbog toga što smo (veoma) pogrešno procenili, pa su stigle mesec dana ranije. U pitanju su dve knjige stripova Sare Andersen, koje sam, pored gripa, dobila od momka za rođendan.


Sledeće dve knjige dobila sam od Vanje, koja verno prati svaku reč koju napišem ovde, kao i svaku reč koju izgovorim i okačim na jutjub i moj je najveći kritičar. O jednoj knjizi dobijenoj od nje sta već mogli da čitate - u pitanju je Grrrim, zbirka malo drugačijih bajki braće Grim, koje je ispripovedala Karen Duve. Druga je triler The Echo Man, po pitanju koje sam, moram da priznam, veoma znatiželjna i super mi je što je na engleskom jer mi se u poslednje vreme čita na engleskom. Ovu knjigu napisao je Ričard Montanari.



Za kraj sam iskoristila svoj rođendanski popust od 40% u Laguni i počastila sebe sa tri knjige. U pitanju su drugi i treći deo serijala Stakleni presto, koji je napisala Sara Dž. Mas - Kruna ponoći i Naslednica vatre. Odabrala sam da sačekam veliki popust za ove knjige jer su prilično skupe. Treća je Karaval, Stefani Garber. Mnogo nakon što sam izašla iz knjižare shvatila sam da sam strateški mogla ovo bolje da odradim. Karaval me je zaslepeo jer jako želim da ga pročitam, pa se nisam setila da bi u ovoj prilici možda bilo bolje da kupim prvi deo Igre prestola, jer je skuplji, a da Karaval, kao jeftiniju knjigu kupim sledećeg tromesečja, sa 20% popusta. No, šta je tu je, svakako sam zadovoljna.


You Might Also Like

0 коментара