Knjiški moljac: Book Haul - jun 2017.

14:29:00


I dalje je na snazi moja odluka da ne kupujem knjige ili da kupujem samo one koje žarko želim da pročitam. Mislim da sam tokom ovog meseca sasvim fino ispoštovala ovo pravilo. Kupila sam dve knjige, jednu sam dobila na poklon, a dve u razmeni knjiga. Pet knjiga i dalje nije mnogo, ali s obzirom na to da sam kupila samo dve da sam se jedne, koju nemam nameru da pročitam, rešila, zadovoljna sam.

Prva knjiga koju sam kupila je Sajmon protiv zavere homosapijensa, koju je napisala Beki Albertali. Uhvatila sam letnje sniženje Urban Readsa i kupila je za 750 dinara, dok je regularna cena knjige 899 dinara. Priča govori o gej tinejdžeru i sasvim lepo i realno predstavlja tinejdžersku svakodnevicu. Pročitala sam je čim je stigla i vrlo uskoro ćete o njoj biti u prilici da čitate detaljnije.


Druga knjiga koju sam kupila je U moru zrno soli, Rute Sepetis. Nju sam takođe kupila na sniženju Urban Readsa koje je bilo organizovano povodom toga što je Ruta osvojila najstariju i najprestižniju britansku nagradu za dečju i omladinsku književnost, Carnegie Medal. Platila sam je 750 dinara, dok je standardna cena 849 dinara. Ova knjiga će takođe biti ekranizovana i to ne mogu da dočekam. I ovu knjigu sam pročitala ubrzo nakon što je stigla, tako da ćemo uskoro ćaskati o njoj. Takođe, ko god da dizajnira korice za Urban Reads, nadmašio je samog sebe!


Knjiga koju sam dobila na poklon jer se dečko sažalio ne mene, zbog toga što nisam bila pri novcu za vreme noći Lagune, je Stakleni presto, prvi deo veoma popularnog serijala koji je napisala Sara Dž. Mas. Ova knjiga me je potpuno uvukla u svoj svet, što je neverovatno, jer sam ja čitalac koji se drži po strani i posmatra dešavanja, ne onaj koji sa glavnim junakom prolazi kroz baš svaku avanturu. Kao što ste već mogli da zaključite i ova knjiga je već pročitana. Njena standardna cena je 1099 dinara.


Poslednje dve knjige moram da spomenem u paketu. Dobila sam ih na razmeni. Poslala sam jednu (doduše poveliku) knjigu, a za nju dobila dve, jer je gospođa sa kojom sam se menjala bila veoma ljubazna i htela da ih da u paketu, pošto je u pitanju duologija. Knjige koje sam dobila su Znak zveri i Koplje sudbine, koje je napisao Trevor Rajvenskroft. Jednu sam dobila u starom, Politikinom izdanju, dok je drugu objavila Laguna. Takođe je jedna ukoričena, a druga papirna, ali to mi ni najmanje ne smeta. Možete ih nabaviti u Laguninim knjižarama, po cenama od 599 i 999 dinara. Ove knjige su me privukle jer mi je tematika Hitlerovog traženja koplja kojim je proboden Isus Hrist veoma zanimljiva.


Izgleda da je kupuj samo ono što te jako interesuje pravilo ipak super, pošto sam pročitala tri od pet knjiga kojima sam tokom meseca upotpunila svoju skromnu biblioteku. Verovatno bih ih pročitala sve, da nisam počela sa čitanjem tek krajem meseca. Ali o tome ćemo u sutrašnjem postu.

You Might Also Like

1 коментара