Knjiški moljac: Book Haul - maj 2017.

15:37:00

Vrlo često book haul postove pripremam unapred, zbog toga što zahtevaju malo više posla i kada ih pišem u poslednji momenat obično, kao za inat, vreme bude odvratno ili se desi nešto drugo, pa fotke budu užasne i onda moram da odlažem objavljivanje posta. Najviše volim kada ovakav post napišem dosta ranije, pa ako kupim neku knjigu nakon toga, lako ga dopunim. Ali često kada napišem book haul post ranije, potrudim se da ne kupujem dodatne knjige, pa da post bude kompletan. To je dobra stvar kada je u pitanju apstinencija od kupovine. Zbog toga sam odlučila da je dva ujutru savršeno vreme za pisanje ovakvog posta.

Ovaj book haul će sadržati popriličan broj knjiga - sedam. U svoju odbranu, odmah napominjem da nisam kupila sedam knjiga, već da je veći deo našao mesto na mojoj polici kroz razmenu knjiga. Ispratila sam neke od knjiga koje sam spomenula u svom book unhaul postu, a na njihovo mesto došle su neke nove. Tako da nakon ovoga ne posedujem mnogo veći broj knjiga, samo nove naslove u zamenu za one koji mi se nisu svideli ili nemam nameru da pročitam.


Predstaviću vam prvo knjige do kojih sam došla putem razmene. Ima ih tri. Poštom sam poslala Maerstru, Špijuna i Poljubi kišu, Za uzvrat sam dobila tri knjige. Prva je Stara pinakoteka, Minhen, iz edicije Veliki svetski muzeji. Knjige iz ove edicije počela sam da sakupljam jer su u to vreme bile 200 dinara u Evro Giuntiju. Međutim, njihova stanardna cena je oko 500 ili 700 dinara i to mi je bilo mnogo da dajem za ove knjige jer sam za isti novac mogla da kupim romane koje jako želim da pročitam. Tako da mi je bilo neizmerno drago što sam ovu knjigu uspela da ulovim na razmeni.

Druga knjiga je Utvara, koju je napisao Ju Nesbe. Znam da je ovo deveta knjiga u serijalu o Hariju Huleu, ali zaista želim da pročitam ovaj serijal i da nabavim sve knjige u nekom momentu, tako da mi je bilo bolje da nabavim devetu preko razmene, nego da čekam, pa da kasnije plaćam svaku. Maloprodajna cena ove knjige je oko 1200 dinara.


Za poslednju knjigu dobijenu u ovoj razmeni do sada nisam čula. Jesam rekla da neću uzimati bilo kakve knjige, ali ova je ono čemu žanrovski težim. Ukoliko se pokaže kao promašaj, barem je nisam platila i za nju sam dala knjigu koja me uopšte ne interesuje. U pitanju je knjiga Trgovac ukletim knjigama, koju je napisao Marčelo Simoni, a čija je maloprodajna cena oko 800 dinara. Mislim da sam u ovoj razmeni prilično dobro prošla.

Knjigu Gradovi na papiru, Džona Grina, sam tehnički kupila, ali sam za istu sumu novca prodala drugu knjigu, tako da mi na kraju to sve dođe kao da sam je dobila u razmeni jer mi se utrošeni novac vratio, tako da sam opet bila na nuli. Ovo je izdanje Urban Readsa i maloprodajna cena je oko 900 dinara. Ovo je knjiga koju sam želela baš dugo, i već sam je pročitala, a utiske o njoj moći ćete da pročitate uskoro. O ocenjivanju i svemu ostalom govoriću u sutrašnjem wrap up postu.


Sledeće tri knjige sam kupila. U pitanju je jedna knjiga na koju sam slučajno naišla i dve koje želim baš, baš dugo. Sve tri kupljene su po odličnim cenama.

Prva u nizu je knjiga o kojoj ste već imali prilike da čitate, a to je How the Marquis Got His Coat Back, Nila Gejmena. Iako nisam ni znala za postojanje ove knjige i impulsivno sam je kupila, ne vidim to kao problem jer sam je odmah pročitala, veoma mi se svidela i u pitanju je Nil Gejmen, kojeg obožavam. Pronašla sam je u Vulkan knjižari, a cena je bila 330 dinara.


Za osamnaesti rođendan dobila sam Biblio Vampiro, priručnik o vampirima i od tada želim Priručnik o vukodlacima, Roberta Kurena. Međutim, dati preko 1000 dinara za ovu knjigu koja, iako ima sjajne ilustracije, ima više ilustracija nego teksta i nije ne znam kakvo književno delo, je mnogo. Međutim, Laguna i Delfi imali su akciju 3 za 999. Momak je odlučio da kupi sebi tri knjige, ali kako treće nije bilo, ja sam se uvalila u pogodbu, te kupila ovu knjigu za 300 dinara, što smatram okej cenom.


Poslednja knjigu koju sam kupila šmekam veoma dugo. Vulkan ima tri gumena izdanja knjiga Dejvida Deja. Dvanaestog maja je ova knjižara imala nešto poput noći knjige, tako da je ceo asortiman knjiga bio na 20% popusta. I dalje sam ovu knjigu platila 1400 dinara, ali to je svakako bolje nego 1760 dinara, koliko iznosi puna cena. Preostale dve knjige uspela sam da nađem onlajn, a cena im je ekvivalentna ovoj Vulkanovoj sniženoj, te ću ih najverovatnije kupiti na taj način. Knjiga koju sam ovom prilikom kupila, nosi naziv The Battles of Tolkien. Osim što ima prelepe gumene korice, puna je mapa i prelepih ilustracija, tako da je čist melem za oči.



Iskreno, ponosna sam na to što sam se otarasila knjiga koje me ne interesuju i u zamenu z anjih dobila naslove koje jedva čekam da pročitam, ili sam već pročitala. Takođe, iako sam kupila tri knjige, u pitanju su naslovi koje već neko vreme želim da kupim, tako da svoju policu polako punim knjigama koje su apsolutno željene dug period vremena, umesto da na njih stavljan knjige kupljene impulsivno, samo zbog toga što su jeftine.

You Might Also Like

0 коментара