Favoriti meseca 2017: Favoriti maja

07:12:00

Ne bih dužila sa uvodom u ovaj post. Znate šta vas čeka u nastavku teksta. Dodala bih samo da je neviđeno lepo pre sedam ujutru sedeti u parku u Skojevskom naselju. Mogla bih ovo da počnem da praktikujem češće, pa da mi to bude počasna omiljenost svakog meseca.

Kao i svakog puta, krenućemo od muzike. U maju sam bila na samo dva koncerta, ali nisu oba zaslužila da se nađu u ovom koji jeste je koncert pionira grčke stoner scene, benda Nightstalker. Bio je to odličan koncert. Moje detaljnije utiske o njemu možete pročitati ovde.

Počasno spominjanje dobija Koncert rumskih bendova, koji je, nakon dužeg vremena, bio poprilično kvalitetan, barem što se muzičara tiče. Publiku zaista ne bih komentarisala.

Izvan muzike ovog meseca imam tri favorita. Prvi je uspešna razmena određenog broja knjiga, koje sam vam spomenula u svom prvom unhaul postu. Koje knjige sam dobila u zamenu za one kojih sam želela da se otarasim, moći ćete da pročitate u sutrašnjem postu.


Druga omiljenost maja meseca je predivna kutija za čaj koju sam kupila od Magic Box Kiki. O radovima ove devojke već sam vam pričala u jednom od unboxing postova. Ireni sam dala okvirnu ideju šta bih volela na kutiji, a ona me je oduševila svojim izborom slike i citata. Potrefila je kao da se znamo godinama. Takođe, kutija je daleko veća nego što sam očekivala.


Poslednja, ali možda najvažnija stvar su moje nove naočare. Prvi razlog zbog kojeg su mi omiljene je taj što je ram prelep, a platila sam ga oko 800 dinara, a drugi je što su mi konačno potrefili dioptriju i progledala sam!


Jun je nekako lepo počeo. U pet ujutru sam popila čaj gledajući izlazak sunca, sada je sedam, a ja sedim u parku, uživam u tišini i već sam završila sa pisanjem posta. Ukoliko ceo mesec budem ovako lepo raspoložena i smirena, kao i produktivna, moguće je da će biti daleko više favorita kada se on završi.

You Might Also Like

0 коментара