Favoriti meseca 2017: Favoriti aprila

14:34:00

Polako se vraćamo u period u kojem ja ponekad i izlazim iz stana, tako da su veći deo ovih favorita zapravo koncerti na koje sam išla.

Pri samom po četku meseca, po drugi put u životu sam uživo videla bend koji veoma volim. U pitanju je Apocalyptica. Nakon prvog koncerta ovog benda koji sam posetila, na blogu ste mogli da čitate utiske, ali i da vidite galeriju fotografija. Ovog puta vratio im se nekadašnji čelista, te ih je bilo četvorica, a svirali su pesme sastava Metallica, kako bi obeležili dvadeset godina od objavljivanja prvog albuma, na kojem se nalaze upravo pesme ovog benda, a koji je bio početak njihove svetle karijere. Moje kompletne utiske o ovom koncertu možete pročitati ovde.


Usledila je pauza kada su koncerti u pitanju, ali je ona definitivno prekinuta krajem meseca. Početkom poslednje nedelje aprila u Beogradu je svirao industrial metal sastav Pain, koji je po prvi put nastupio u Srbiji, a koji su mnogi od nas tako dugo čekali. Moje detaljnije utiske o ovom koncertu možete pročitati ovde.


O povodu trećeg koncerta na kojem sam bila mogli stze da čitate u jučerašnjem postu. Kako tamo nisam imala šta lepo da kažem jer sam se fokusirala na sam povod, ovde ću da kažem da je sam koncert, kao i uvek kada Kanda kodža i Nebojša sviraju, bio divan i da sam se zaista lepo provela.


Na poslednji koncert tokom aprila otišla sam pretposlednjeg dana u mesecu. Stari pankeri, Dža ili bu, održali su besplatan koncert drugi dan za redom. Povod za ove koncerte bila je proslava tridesetogodišnjice postojanja benda. Kao i uvek, Dža ili bu su bili direktni i beskompromisni, a tokom drugog izvođenja pesme Diktatore, zbog koje su imali mnogo problema, bend je kolektivno na binu izašao sa fantomkama na glavama.


Sada kada smo završili sa koncertima, možemo da pređemo na pisanu reč, a nakon nje i na opipljive stvari. Objavljen je i moj drugi tekst za Školu medijske pismenosti koju organizuje Centar za marginu, ovog puta baš na sajtu CZM-a. Ovog puta sam kao temu odabrala pank i sastav Goblini, koji sam ubacila u kontekst protesta kao trenutno aktuelnih dešavanja. Tekst o kojem govorim možete pročitati ovde.

Za kraj, imam nešto materijalnije, odnosno fizički opipljivije. Zajedno smo otvarali Magic Box Kiki pošiljku, u kojoj sam dobila mnogo lepih stvarčica. Ono za šta sam se apsolutno vezala je tegla iz koje pijem non stop.


I za kraj, stvarčice koje sam spominjala u jednom od postova, predivni satovi koje sam naručila preko AliExpressa. Konstantno ih nosim. Ne samo što je sjajno imati sat kada se baterija mobilnog telefona isprazni, već je još bolje kad imaš baš lep sat.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Zaista neobičan post. Do sada nisam nikako vidila da neko piše ovakve favorite i mogu ti reći da sam prijatno iznenađena. Zaista mi se sviđa način na koji si napisala i definitivno ću nastaviti sa čitanjem tvoga bloga ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepom komentaru i drago mi je da ti se ovaj pristup sviđa. Znam da u favoritima uglavnom budu šminka, kozmetika generalno i odeća, ali ja se ne šminkam i jedino što nosim od šminke su karmini. Nemam ne znam kakvu rutinu kad je u pitanju nega kože, a odeću ne kupujem tako često. Desi se da se nešto od toga nađe u favoritima, ali je to retko.

      Više u njih smeštam koncertna i druga iskustva, stvarčice koje obožavam, pa čak i neke fotke i internet stranice, ukoliko mi se baš, baš sviđaju. Ukratko rečeno, nema granica.:)

      Избриши