Knjiški moljac: Loren Kejt - Pad

11:00:00

Ovaj prikaz knjige Pad pisan je u julu prošle godine. Želela bih da to znate ukoliko se zapitate zašto je stil pisanja drugačiji nego kod ostalih prikaza knjiga. Nisam sigurna koliko knjga ima ovaj serijal, ali znam da je Evro Giunti, sada Evro Book, preveo prva tri dela, da neće više prevoditi, te da ih rasprodaju po ceni od 350 dinara. Pomislila sam da je ovo odličan momenat da ovaj post konačno objavim, ukoliko se neko od vas dvoumi da li da kupi knjigu ili ne.

Mene su najviše privukle korice ove knjige. Tada je bila na nekom većem sniženju i koštala oko 650 dinara, pa sam odlučila da se počastim. Nisam očekivala tešku i kompleksnu radnju, s obzirom na to da je ovo jedna od onih tinejdžerskih triologija Evro Giuntia.

U pitanju je sasvim solidna priča. Očekivala sam da bude tinejdžerski horor, ali ima najmanje horora.

Glavna junakinja Lusi završava u oglednoj školi, za koju slobodno mogu reći da je neka vrsta popravnog doma. Situacija pod kojom se tu našla je neodređena. Požar. Jedna smrt. Najlakše je bilo pretpostaviti da je ona kriva, s obzirom na to da je jedina preživela.

Tokom radnje se javljaju slike rastrzanosti između dva momka, klasična za svaku priču koja ima tinejdžerski momenat.

Veći deo čitanja sam se nadala da će da se dogodi barem neko ubistvo, kako bi ova priča dobila elemenat horora. Ubistva su se desila, ali bih elemente ove priče pre okarakterisala kao natprirodne, nego kao horor.

Priča je vrlo predvidiva, sve do poslednja dva poglavlja, koja su najbolji deo knjige i u kojima se dešava najveći deo radnje. Ta poslednja poglavlja su me prijatno iznenadila i probudila mi veliku želju da čitam i ostale delove, što bih mogla da uradim u skorije vreme.

Kako je Evro Book odustao od objavljivanja serijala do kraja, ostale delove kupiću na engleskom jeziku. Ne smeta mi da imam serijal na dva jezika jer su korice i format isti, tako da mi je jezik manje bitan. Ukoliko volite fantastične priče u kojima se pojvaljuju bića poput anđela, a ne smeta vam malčice romanse, preporučujem ovu knjigu.

You Might Also Like

2 коментара

  1. I ja sam planirala da je kupim... Još uvek se premišljam... ♥

    lifestorybyk.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je skroz okej priča, a cena je stvano super. Samo treba da znaš da kod nas imaju samo prva tri dela (a ima sigurno 5-6) delova. ja sam planirala da ostale nabavim na engleskom. Ne smeta mi da mi je pola na srpskom, pola na engleskom jer su istog formata i Evro Book je ostavio i isti dizajn korca, koji je prelep.

      Избриши