Knjiški moljac: Izazivam te - Book Tag

10:00:00

Aleksandra, autorka meni veoma dragog bloga Books And Lilies, izazvala me je da i ja na svom blogu uradim ovaj tag. Izazov sam rado prihvatila, tako da ću odmah da počnem sa odgovaranjem na pitanja.


Knjiga sa tvoje police koja najduže stoji neptočitana?

Nisam sigurna. Moguće je da je to Poslednji mohikanac, kojeg imam možda i deceniju. Više puta sam počinjala da ga čitam i ono što sam pročitala mi se zapravo sviđa, ali me svaki put nešto prekine u čitanju

Koju knjigu sada čitaš, koja je poslednja knjiga koju si pročitala i koju knjigu ćeš čitati sledeću?

Trenutno čitam Janičara. Upravo sam završila Knjigu o groblju. Prema izvlačenju papirića sa imenom knjge sa TBR gomile, sledeća na redu je Farmer Gil od Buta.

Koju knjigu svi vole, a ti je mrziš?

Nije da je mrzim, ali svi znamo koliko je dugo aktuelna opšta pomama za Harijem Poterom, a ja zaista nisam ljubitelj. Nikada mi taj serijal nije bio zanimljiv. Ja sam odrasla uz Čarlija Bouna.

Za koju knjigu govoriš da ćeš je pročitati, ali verovatno nećeš?

Jako dugo govorim da ću pročitati Ime ruže, čisto zbog toga što mi je veliki propust da ne pročitam takvo delo, ali nešto ne razmišljam da je nabavim i počnem sa čitanjem u skorije vreme.

Koju knjigu čuvaš za penziju?

Sve koje ne pročitam do penzije. Nadam se da će ih do tada biti na više stranih jezika, te da će mi čitanje s te strane biti zanimljivije.

Poslednja stranica - virneš li pozadi da saznaš kraj ili čitaš redom?

Ne virim. Ako mi je knjiga dosadna, neću viriti u nadi da će se radnja poboljšati, pa da imam razlog da nastavim da čitam. Kad saznam kraj, onda nema potrebe da čitam dalje.

Izjave zahvalnosti - traćenje papira i mastila ili zanimljiv dodatak?

Ne smetaju mi, ali nisam zainteresovana da čitam spisak imena za koja nemam pojma kome pripadaju.

S kojim likom iz knjige bi se zamenila?

Najverovatnije sa Legolasom jer je vilenjak i ima tu privilegiju da živi u svetu koji je Tolkin kreirao.

Imaš li knjigu koja te podseća na nešto u tvom životu (mesto, vreme, osobu)?

Mnoge knjige me podsećaju na one ljude koji su mi ih poklonnili. Određene me vezuju za period u kojem sam ih pročitala i najčešće sa vremenskim periodom povezujem knjige koje sam čitala u periodu detinjstva. Takođe, Stiven King, me, na primer, podseća na dečka jer on kad ne zna šta da mi kupi, kupi mi Kingovu knjigu.

Koja knjiga je bila s tobom na najviše mesta?

Mali princ. Čitala sam ga mnogo puta i na različitim mestima.



Lektira koju si mrzela u srednjoj školi, ali je ispala dobra nakon dve godine?

Nijednu lektiru iz srednje škole nisam ponovo čitala. Takođe, ako sam neku knjigu mrzela, retko da ću je čitati ponovo ikada više, a kamoli nakon tako kratkog perioda kao što su dve godine.

Polovne ili nove knjige?

Nije mi bitno, sve dok je knjiga očuvana. Često kupujem polovne knjige koje su u takvom stanju da su kao nove, ne vidi se da ih je iko čitao. Takva kupovina se isplatii više od kupovine nove knjige.

Da li ti se nekad film dopao više od knjige?

Jeste. Uglavnom nije takva situacija, ali, na primer, Serija nesrećnih događaja mi je daleko bolja na platnu, nego na papiru.

Da li si zbog neke knjige bila gladna (isključujući kuvare)?

Nikada mi se nije desilo nešto slično.

Čiju ćeš preporuku za čitanje uvek prihvatiti? 

Sumnjam da bih prihvatila SVAKU preporuku bilo koje osobe. Saslušala bih preporuku i stranca na ulici, pa u zavisnosti od toga koliko mi zanimljivo zvuči, odlučila da li ću da čitam. Ipak, vrlo često poslušam preporuku svoje drugarice Vanje, čije mišljenje o knjigama veoma cenim, a ona zna kakve knjige volim, pa zna i šta da mi preporuči.

Nažalost, ja neću nikoga tagovati jer su devojke koje vode sve book blogove koje pratim već uradile ovaj tag. Svakako, ukoliko vam se tag svidi i želite da ga uradite na svom blogu, slobodno se osećajte tagovanim.

You Might Also Like

0 коментара