Unboxing: Sovina pošiljka - februar 2017.

13:14:00


Nakon prošle, novogodišnje Sovine pošiljke, držalo me je oduševljenje, ali sam znala da ću ovom biti manje oduševljena, s obzirom na to da je, u skladu sa praznikom, tema kutije ljubav. Ipak, iako je bilo očigledno da će knjiga biti ljubavna, a propratni materijal pun srcića, kada je ova tema u pitanju ima mnogo prostora za kreativnost, pa sam se nadala da će je Sovin tim i iskazati.

Dok su prošli put na kutije bile prikačene jelke sa imenima primalaca, ovog puta su to bila srca. I ni ovog puta mi taj deo pošiljke nije stigao.

Kao i prošlog puta, prvo što sam ugledala kada sam otvorila kutiju bio je koverat uvezan trakom, sa prikačenim percem, na kojem je ovog puta pisalo ime. I da nije bilo napomene pri dnu, ne bih otvarala odmah, jer znam da u pisamcetu piše šta se u kutiji nalazi.


Knjiga koju sam dobila je Muzej nesvakidašnjih bića, Alis Hofman. Knjiga izgleda veoma primamljivo, ali me od momentalnog čitanja odbija taj ljubavni momenat. Sovina ekipa je bila divna, pa nije u kutiju ubacila čist ljubavni roman, već se u ovom romanu, osim ljubavi, nalaze elementi drame i istorijskog romana. Za sada sam zadovoljna knjigom i nadam se da se neću razočarati prilikom čitanja. Knjiga je Lagunino izdanje i košta 1000 dinara. Moram da napomenem da je naslovnica prelepa!


Što se tiče propratnih elemenata, prvo sam snimila predmet upakovan u pak papir, za koji sam odmah znala da je šolja. Kao što sam i pretpostavila, a u skladu sa temom, šolja je na srculenca. Nikad ne bih sama odabrala ovakvu šolju, ali pošto je u skladu sa temom, ne mogu da izrazim zamerku na dizajn. Simpatična je, a što je još bitnije, korisna je.


Kako bismo šolju odmah koristili, u kutiji su bile i dve dople čokolade. Moram da priznam da sam poslednji put ovu čokoladu pila pre oko dve godine. Od tada zazirem od nje. Naime, nije do same čokolade, već do toga da sam je ja gomilu puta spremila kako treba, dok mi je poslednji put zagorela, iako sam sve radila kao i svaki prethodni. Tada sam odustala. Previše je vremena bilo potrebno da oribam džezvu. Naravano, pokušaću da je spremim i nadam se da neće propasti.



Ono čemu sam se najviše oduševila je bukmarker iz Biljine svaštaonice. Imam njene bukmarkere, kao i one fantastične futrole za slušalice i kupila sam ih i dragim osobama. Svi su oduševljeni. Ne prođe dan da na njenom instagramu ne balavim za torbama koje šije. Savršene su! 
Iako ne volim J. K. Rowling, citat je takav da je mogao da ga kaže bilo ko, pa ću to ime na dnu da zanemarim.



Dobila sam i crvenu svećicu u obliku buketa ruža. Ne miriši nešto posebno i pretpostavljam da ću je staviti u neku posudicu jer se ne uklapa u moju estetiku, ali, hej! Ipak je to još jedna sveća koju mogu da koristim dok čitam. Ne žalim se, Fina je.


Ostala sam u crvenim tonovima kada sam iz kutije izvukla medenjak u obliku srca koji je ruku delo gospođe Sanje iz Honey Bee medenjaka. Posetila sam njenu fejsbuk stranicu i medenjaci stvarno izgledaju predivno. Nakon pisanja ovog teksta spremna sam da skuvam čaj i probam taj medenjak. Nisam preterano osetljiva na srca, tako da mi neće biti teško da ga pojedem. Srećom pa se u temu ne uklapaju oni slončići koje gospođa Sanja pravi, inače bih bila na mukama da li da probam ili ne.


Za kraj mi je ostalo nešto što me nije baš oduševilo. Dobila sam ukrasnu kesicu, sa pilulicama u kojima se nalaze prazni papirići. Iz tima Sovine pošiljke preporučuju da ih iskoristimo za pisanje ljubavnih poruka ili, na primer, stavimo u TBR teglu. Ljubavne poruke ne pišem, a TBR gomilu nikada nisam imala jer čitam ono što mi se u momentu čita i nikada do sada nisam uspela da isplaniram šta čitati tokom meseca. Tako da, ukoliko im ne nađem bolju namenu, ove pilulice će ili stajati negde za ukras, ili skupljati prašinu.


Kao što je bio slučaj i sa januarskom KZM kutijom, u pogledu novca se ova kutija jeste isplatila. Ali, ako pogledamo šta od ovog ću ja zaista koristiti i koliko mi se šta sviđa, mislim da se nije isplatila baš toliko.

Razmisliću da li ću da naručujem sledeću kutiju, ne zato što sam toliko razočarana da ću da odustanem, već jer nemam toliko novca da trošim na nešto što mi se možda neće svideti. S obzirom na to da je prva kutija bila divna, možda naručim još jednom, ali videćemo. Našla sam odlične knjige na engleskom jeziku za koje bih mogla da odvojim novac ukoliko ne budem naručivala kutije ovog tipa. Svakako ostavljam odluku otvorenu dok ne bude najavljena sledeća tema, jer ovog puta ona nije bila zapisana u pisamcetu.

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ja sam ovom kutijom bas zadovoljna, zao mi je sto ti nisi :-( a ono sto me je, izmedju ostalog, odusevilo su bas pilulice :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi valjda šta ko preferira. Verujem da ću naći neku namenu za pilulice, pošto se u ovo što je predloženo kao namena ne uklapam.
      Ali, iako mogu da im nađem namenu, nisam nešto oduševljena. :C
      Daleko od toga da je kutija katastrofa, samo me je prošla toliko oduševila, da mislim da je ova mogla biti daleko bolja. Pogotovo jer se na temu ljubavi baš može biti kreativan.:)

      Избриши
  2. Ja ovu nisam naručila, baš zbog teme. Bilo mi je jasno da će sve biti srcasto i crvenkasto, pa sam rešila da preskočim :)
    Knjiga je baš zanimljiv izbor, priznajem da sam i ja očekivala nešto drugačije (čula sam da je dobra i planiram da je pročitam).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se ne kako ne žalim zbog crca i toga što je sve crveno. Nemam pravo na to da se žalim jer je tema takva. Ali nekako mi nije bila dovoljno kreativna. Nije ostala na nivou prošle.
      Da, knjiga me je stvarno iznenadila. Drugarica koja ju je čitala mi je rekla da je jako lepa, tako da jedva čekam da pročitam.:)

      Избриши
  3. Pilulice možeš iskoristiti za pisanje kraćih čestitki za rođendan. Pa ti onda svakom za rođendan ubaciš po jednu pilulu u poklon o eto! :D
    Meni su pilulice baš zanimljive, ali i a bi' ih koristila za nešto sasvim deseto....
    Puno pozdrava,
    Marina :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapravo sam razmišljala o tome. Bila bi super fora, jer sam ja Sugar Pill, haha.:)
      Ne brinem, verujem da će im se naći neka namena na kraju.

      Srdačan pozdrav!

      Избриши
  4. Ta knjiga je bila na Laguninoj akciji 3 za 999 pre mesec-dva, sećam se jer sam razmišljala da li da kupim. Onaj opis na poleđini me podsetio na Noćni cirkus, pa nisam kupila jer, iako volim tu knjigu, nisam htela da čitam nešto slično. Možda se i varam. Svakako čekam tvoje utiske.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Knjiga me iz nekog razloga baš vuče, tako da, ako to ne popusti, najverovatnije uzimam da je čitam posle ove što čitam sada, pa će utisci biti tokom marta.

      Noćni cirkus nisam čitala, pa neću moći da uporedim, ali kad objavim utiske ti vidi da li je slično. :)

      Избриши