Unboxing: KZM kutija - decembar 2016.

16:23:00



Stigla je i poslednja kutija Knjižare za mlade za ovu godinu. Moja očekivanja su bila visoka. Prvenstveno zbog toga što je cena kutije ostala 1150 dinara, što znači da se nastavlja ono da je kutija veća i sa više sadržaja. Drugi razlog je jer su iz Knjižare za mlade napravili veliki hajp oko ove kutije, kao poslednje u ovoj godini, one koja se šalje pred praznike i koja sadrži specijalno iznenađenje.

Sadržaj kutije sam videla pre nego što je stigla, jer je Marija takođe naručila i njoj je stigla dan ranije. Tako da ovog puta nije bilo mnogo iznenađenja. Odmah tražila kod za praćenje pošiljke, što se pokazalo kao dobar potez jer poštar ponovo nije ostavio papir u sanduče. Kako je Marija dobila dve knjige, pomislila sam da je to deo novogodišnje kutije i ponadala se. Međutim, kada sam pokupila kutiju, osetila sam da je veoma lagana, kao i da u njoj ima mnogo mesta, što bi značilo da je poluprazna. Razočarala sam se i pre nego što sam je otvorila.

Pri otvaranju sam videla da je sadržaj, kao i prošlog puta, upakovan u crni krep papir. Dok je i dalje sve bilo upakovano, primetila sam da sam u pravu, da sadržaja nema mnogo.

Knjiga koju sam dobila u ovoj KZM kutiji je Iskra u pepelu, Sabe Tahir. Pošto nisam odmah prepoznala knjigu, istražila sam o njoj i shvatila da je u pitanju prvi deo serijala Ember In The Ashes. U pitanju je Vulkanovo izdanje, a kod nas je preveden samo ovaj deo. Cena knjige u maloprodaji je 800 dinara.



Što se propratnog materijala tiče, dobila sam nekoliko bukmarkova, printove i stiker, od kojih su Indigo i Purpur arkone bukmarkeri i Deep water print, potpisani od strane autora. Pri otvaranju kutije sam shvatila da je verovatno to iznenađenje koje je toliko najavljivano, kao i Illuminae i Clackwork Angel bukmarkeri. Autogrami su veoma lep znak pažnje, bukmarkeri su uvek koristi, ali printove koji nisu potpisani ću uvek posmatrati kao reklamni materijal, ne kao poklon.



U kutiji sam takođe dobila jako simpatične, mekane i tople čarapice na irvasa. Iskrena da budem, njima sam se najviše obradovala.



Kao što sam i ranije govorila, sveščica nikad dosta. Međutim, moram da napomenem da sam manju sveščicu, samo sa drugim dizajnom korica već dobijala u julskoj i septembarskoj kutiji sa knjigom na srpskom jeziku, dok sam sveščicu sa stikerima, samo u drugoj boji, već dobila u avgustovskoj kutiji. Pošto su u pitanju sveske, zaista mi ne smeta ovo ponavljanje, sve dok nisu identične. Međutim, svaki put kad vidim nešto što već imam uzbuđenje i osećaj iznenađenja mi naglo splasne.



I, za kraj, dobila sam simpatično srce na štapiću, koje mi se zapravo sviđa, te planiram da ga stavim na policu, kao i šišarka ukras koji me je totalno razočarao. Umesto kupovanja pakovanja ukrasa i stavljanja po jednog u svaku kutiju, taj novac se mogao iskoristiti na neki drugi tip sitnica.



Dakle, kompletan utisak o ovoj kutiji nije baš najbolji. Naručujem KZM kutiju pola godine. Polovinu od toga, dakle tri meseca, sam naručivala po dve kutije. Moram priznati da je ova do sada najslabija od svih. Objasniću i zbog čega. Prvenstveno mislim da se nije isplatila. Druga stvar koja je u pitanju je ta što se cena kutije povećala za 200 dinara, zbog toga što je duplo veća, pa bi shodno tome trebalo da sadrži više sadržaja, samim tim bude teža, pa poštarina raste. Ova kutija je imala najmanje sadržaja do sada i bila najlakša do sada. Čemu onda povećanje cene za poštarinu? Gomila bukmarkera na neki način jeste više sadržaja, ali morate priznati da oni nisu baš toliko teški da bi se na poštarinu davalo 200 dinara više. Takođe, sve češće primećujem recikliranje stvari iz prethodnih kutija. Verujem da se onome ko naručuje kutije redovno to baš i ne dopada. Definitivno je potrebno da se ekipi koja odlučuje šta ide u kutiju upali lampica kreativnosti.

Naručiću i sledeću kutiju jer se iskreno nadam da će se utisak popraviti. Svako ima pravo na grešku. Neću da kažem da nisam zadovoljna kutijom jer mi se tako zadesilo, s obzirom na to da je u pitanju slepo naručivanje, jer je propratni materijal u svim kutijama isti, razlikuje se samo u dizajnu. A mislim da baš taj propratni materijal nije bio na dovoljnom nivou. Štaviše, daleko je ispod onoga što sam očekivala.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Imam neki osecaj da je vecina nas pomalo razocarana upravo zbog toga sto su ovu kutiju najavljivali kao specijalnu, koja se porucila u rekordnom roku, a ona je sve samo ne to. Koliko god volim tu neizvesnost, osecaj otpakivanja poklona koji sam zapravo sam kupio, definitivno vise necu narucivati kzm kutiju. Prvo dobih knjigu koja me ama bas ni najmanje ne zanima, recimo da je bila od onih za koju sam govorio, samo da ne bude ta. Zatim carapice, koje su kul, ali stvarno nisu nikako za muskarca, ostale sitnice tu i tamo mogu da prodju. Kad malo bolje razmislim, za 1200rsd koliko me kosta kutija sa provizijom, svaki mesec mogu da kupim sebi knjigu koju zaista zelim, neku lepu solju, caj, svecu ili magnet, i tako neku sitnicu postedevsi sebe ovih promasaja.

    Dado :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prilično imala sreće do sada. Čak je i ova knjiga skroz kul, samo nisam uspela da joj se obradujem zbog razočaranja koje je nastupilo kada sam ugledala propratni materijal. Slažem se da, kad ubacuju čarape i slično, treba da obrate pažnju da li je osoba kojoj šalju muškog ili ženskog pola.

      Ukoliko si zainteresovan da se još jednom okušaš, probaj sa Sovica kutijom. Ja ću je naručiti u januaru da vidim kakva je, pa ću pisati ovde. Ako ti se ta opcija više svidi, probaj sa njom, pa ako opet bude promašaj, potroši 1300 dinara svaki mesec na knjigu po želji i nešto uz nju. :)

      Избриши
    2. Ne znam sta je Sovica kutija? Docaraj mi molim te, jer sam siguran da ce me kopkati pa cu morati bar jednu probnu da narucim.
      U najgorem slucaju uvek mogu sam sebi da napravim kutiju, bar mi kreativnosti i ideja po tom pitanju ne manjka. :)

      Избриши
  2. Zove se Sovina pošiljka. Ne znam ni ja još uvek kakav je sadržj, ali je kutija na isti fazon kao i KZM, samo imam osećaj da će propratni sadržaj biti bolji.
    Ja sam naručila januarsku, pa ću pisati utiske.

    Možeš da naručiš kutiju putem mejla sovinapoljiška@gmail.com

    I da, kutija je tematska. Januarska tema je Nova godina.
    Tako je, ako ti ništa ne odgovara, možeš sam sebe da počastiš. Tako bar ništa neće biti promašaj.:)

    ОдговориИзбриши