Favoriti meseca 2016: November favourites

15:09:00

Kao i svakog puta, započeću priču o mesečnim favoritima muzikom. Ovaj mesec je bio odličan u koncertnom smislu. Nije bilo neke preterano velike vremenske razdaljine između koncerata na koje sam išla. Zaista sam išla tokom celog meseca, nebitno da li je u pitanju vikend ili radni dan.

Pri samom početku meseca, išla sam na Sveslovenski festival HRAST, na kojem je, između ostalog, nastupao jedan ruski bend koji jako volim, a to je Kalevala. Ovaj koncert mi je posebno drag, jer su žene pokazale da vladaju folk metalom.

Svega dva dana kasnije, održan je Ian Gillan Peva Deep Purple koncert. Ne mogu da vam opišem koliko je divno bilo slušati vokal benda uz koji su odrasle mnoge generacije koje su kasnije nastavile da slušaju ovu, ili nešto žešće derivate te muzike. Posebnu sreću mi je izazvalo to što je Gillan šerovao moj izveštaj na svojoj zvaničnoj fejsbuk stranici, iako je isti na srpskom.



Sledeća dva vikenda sam posetila koncerte bendova Dža ili Bu, Brkovi, Kanda kodža i Nebojša i Artan Lili. Pre i posle ta dva vikenda održao se po jedan veći koncert, koji zauzima malo više mesta u mom srcu. U pitanju su Back to the Roots koncert Maxa i Igora Cavalere, nekadašnjih članova sastava Sepultura, kao i ukrajinskog stoner sastava Stoned Jesus.


Osim koncerata imam još samo jedan favorit ovog meseca. Možda ih je bilo i više, ali sam, dok nisam sela da napišem ovaj tekst zaboravila neke. A, ako sam ih zaboravila, znači da ništa od toga nije bilo dovoljno omiljeno.

Dakle, omiljenost koja nije koncert je poklon koji sam dobila za godišnjicu. Ovog puta moj dragi momak nije išao linijom manjeg otpora (čitaj: kupio knjigu Stivena Kinga i rešio problem), već se zaista potrudio. Jedan deo poklona prikazan je dole na slici, a drugi je napravio po principu kutije iznenađenja, u kojoj je bila divna šolja, bukmarkeri i još neke sitnice kojima sam se oduševila.


You Might Also Like

0 коментара