Unboxing: KZM kutija (knjiga na srpskom) - septembar 2016.

12:19:00



U septembru su mi stigle dve kutije Knjižare za mlade. Ovde ćemo zajedno otvoriti jednu od njih - onu sa knjigom na srpskom jeziku. Prvi utisak je da je ovo pomalo recikliranje julske kutije i da je potrebno malo više noviteta, ali da kutija generalno nije loša.




Kao i uvek, počećemo od knjige. U ovoj kutiji me je dočekala knjiga koja je u pogledu vrednosti iskupila ostatak kutije. U pitanju je Završnica - okupljanje Džejmsa Freja i Nilsa Džonsona-Šeltona.

Ova knjiga je prvi deo duologije Završnica. Koliko sam uspela da pohvatam na Goodreads-u, u pitanju je triologija. Treći deo, svakako, još uvek nije preveden kod nas.

U pitanju je fantastika, tako da verujem da će mi knjiga leći. Više o samom sinopsisu moći ćete da pročitate u Book Haul-u, a utisci o knjizi verovatno neće osvanuti uskoro, pošto volim da završim ceo serijal, pa da onda povežem i utiske i postove izbacim jedan za drugim (to je razlog zbog kojeg dugo nisam izbacila utisak o nekoj knjizi).


U svakoj KZM kutiji se dobije bukmarker. I ovog puta je to bio color in tip, ali srećom drugačiji od onih koje su do sada ubacivali u kutiju. Uz to sam dobila i dve nalepnice u this book belongs to fazonu koje su mnogo dobro odrađene, kao i slatku bubamara mini štipaljku.



Još jedna reciklaža iz julske kutije su notes i hemijska. Nemam ništa protiv ovoga jer sam horder i sveščica i hemijski, samo mi je drago da su mi zapale drugačije korice i druga boja hemijske nego prošli put. Sad imam kompletić sveščica sa Route 66 motivima.



S obzirom na to da je košava uveliko počela da duva, labelo u paketu je dosetljiv i koristan izbor. Međutim, ja koristim muška labela jer su mi ženska previše masna. Ni ovo nije bilo izuzetak. Ali definitivno je dobra stvar i poklonila sam ga drugarici, tako da sigurno neće propasti.



Kompletnom kutijom nisam preterano impresionirana, ali knjiga je opravdala vrednost jer joj je maloprodajna cena 1300 dinara, dok kompletna kutija sa sve poštarinom košta 950 dinara. Kutija o kojoj ćete moći da čitate sutra je definitivno ostavila mnogo bolji utisak. KZM ekipa će svakako dobiti još šansi. Štaviše, u narednim danima treba da stignu dve oktobarske kutije, a nadam se i da ću biti u mogućnosti da naručim barem jednu novembarsku.

Jedino što bih savetovala KZM ekipi koja sprema ove kutije je malo više kreativnosti.

You Might Also Like

4 коментара