Knjiški moljac: Book Haul - August 2016.

14:35:00


Nisam kupila mnogo knjiga u avgustu, što je na neki način i dobro, jer sam počela da hordujem, pošto nemam dovoljno vremena za čitanje. Mada, polako se vraćam, a i gomila utisaka o knjigama čeka u draftovima, tako da ću vas u jednom momentu samo bombardovati takvim postovima.

Prvu knjigu sam impulsivno kupila. Na trafici sam videla da se uz Blic ženu za 230 dinara dobija Šerlok Holms i to je bila ponuda koja se ne odbija! Novine sam dala snajki, a knjigu već čitam i možete uskoro očekivati utisak o istoj.
Prema sinopsisu, veče uoči veoma bitne konjske trke nestaje najveći favorit iste, a njegov trener pronađen je mrtav. Impulsivno je osuđen čovek za kog je mnogo dokaza ukazivalo da je kriv. Naravno, Šerlok Holms nije ubeđen u to da je kladioničar kriv, te koristi svoje načine da do krivca dođe.

Drugu knjigu sam dobila u avgustovskoj KZM kutiji, koju samo zajedno otvarali. U pitanju je izdanje odiseje, koje se zove Kraj zime. U pitanju je young adult distopija, a sinopsis kaže da se radnja odvija u fantastičnom svetu koji je daleko drugačiji od našeg, ali da su ti svetovi isti po pitanju dve stvari: potrebi za slobodom koja se ne može ugušiti i tome da je ljubav najjača pokretačka snaga.
Glavni junaci su četiri tinejdžera čiji su roditelji likvidirani od strane režima. Oni će, u borbi za slobodom bežati od različitih čovekolikih stvorenja.
Ova knjiga je osvojila preko dvadeset nagrada u Francuskoj. Ostaje samo da proverim da li je stvarno toliko dobra.


You Might Also Like

0 коментара