Favoriti meseca 2015: February favourites.

16:10:00

Sedim, razmišljam o tome kako moram pisati nešto na blogu. Red je. Ali šta da pišem kada mi je inspiracija nula i ništa se nedešava? Slučajno bacim pogled na kalendar i shvatim da je mart. Imam osećaj da sam nešto zaboravila... Au, čoveče, favoriti februara!

Dakle, da počnem.

Februar je, na neki način, za mene bio mesec promena. Prvenstveno fizičkih promena.

Početkom meseca sam uradila dva dreda. Obožavam, ih. Duži je do pola leđa,a kraći nešto ispod ramena i mnogo su mi kul.




Druga omiljena stavka je intervju sa Šarkijem iz Seljačke Bune koji je objavljen u februarskom broju pančevačkog DRAFT-a. Uz interrvju, to jest pre njega, je opisano i moje putešestvije do Pančeva i kratak utisak o samoj svirci. Sutra konačno dobijam svoj primerak, tako da će na fejsbuk stranici/google plusu biti fotkan/skeniran intervju. Posebno mi je drago što je intervju izašao baš u pankeraškom broju DRAFT-a.



Konačno sam, barem pomalo izgledom, postala devojčica. Imam nokte. Naravno da nisu preterano dugački. da jesu, ne bih znala da se služim rukama. I ovako mi je čudno. Naravno, moji prvi nokti imaju i moj omiljeni motiv na sebi. Mesec. Toliko su super, da im se divim po ceo dan. Žjene, sve kod Ivane na sređivanje noktiju!



Posle sedam godina puštanja kose sam otsekla veći deo iste. Do pre nedelju dana, kosa mi je izgledala ovako:
 
                        A sada izgleda ovako:






Jako mi je drago što sam odlučila da uradim ovo, jer mi je sad kosa mnogo lepša, a i osećam se daleko bolje povodom svog izgleda.

Sveže ošišana uputila sam se u Beograd, trknula do stana, pa odatle u Dom omladine na koncert koji mi je ulepšao život.



Poslednja, ali ne manje bitna stavka je novi heder/logotip za blog. Fotku vam neću postaviti. Neka to ostane tajna. Jako je jednostavan i super izgleda. Čim dobijem sliku u višoj rezoluciji postaviću ga za heder bloga umesto naslova i opisa. To bi trebalo da bude uskoro, tako da ću vam reći ono što sam često govorila ovde u poslednje vreme. Stay tuned.


You Might Also Like

0 коментара