Prostor za sopstvene misli: Rendom.

02:52:00

Ono što mi trenutno najviše fali u Beogradu je fotoaparat. Toliko stvari za fotkanje, a on bleji u Rumi. Not cool.

Kad sam već kod Rume, pomalo mi fali rumska zemlja (beton, šta god) pod nogama. Nisam bila u Rumi od prošle godine. Bez zezanja. Ima odande da se vratim kao nov čovek. Bez većine kose i sa noktima. Dakle, vreme je za promene.

Takođe, blog će biti daleko aktivniji, s obzirom na to da ispitnom roku dolazi kraj, a i ja sam puna ideja. Konačno će Dete iz provincije odeljak dobiti postove kakve je odavno trebalo da dobije. Planiram da, za početak, napravim tematske nedelje u tom odeljku. Već imam ideju za prve dve, ako ne i tri nedelje. Postovi će izlaziti jednom dnevno, ili jednom u dva dana, zavisno od toga kako organizujem materijal. Neću vam još govoriti o čemu se radi, ali mislim da će vam se svideti.

Pokušaću da se, koliko mi vreme bude dozvoljavalo, vratim čitanju i gledanju animea, da bih mogla da oživim sekcije bloga koje su posvećene upravo tome.

Treba da se dogovorim sa jednom devojkom da mi u narednih nekoliko dana uradi neki jednostavni logotip za blog. To će biti kul.

Takođe sam napravila fejsbuk stranicu na koju ću kačiti postove sa bloga. Ne, nisam se umislila, pa pravim sebi fan pejdž ili nešto jednako glupo, već samo volim da su objave postova organizovane na jednom mestu. Ako ne vama, onda barem meni.

Htela sam još mnogo toga da napišem, ali mi je iznenada nestao internet, tako da sam (gle čuda!) zaboravila. Neka ovo onda bude jedan od onih apdejt postova. Večeras idem kući, tako da sledi prikupljanje materijala, a najverovatnije od ponedeljka novi postovi.



You Might Also Like

0 коментара