Utisci života: Idemo po gradu i nebo pravi muziku.

12:00:00

Dva dana Sirmium Rocks Festivala su bili zaista sjajni.

Prvo veče sam išla sa sestrom i njenim društvom. Stigli smo otprilike na polovinu svirke S.A.R.S.-a. O vooj svirci vam neću govoriti, jer ne simpatišem S.A.R.S. preterano, pa nisam ni obraćala posebnu pažnju na njih.

Ono što sam čekala to veče bili su Atheist Rap. Bend je bio  sjajan, sa odličnim izborom pesama. međutim, na ovoj svirci Atheista se nisam provela kao na prethodnim. Nikada mi nuje bio problem da igram sama, pogotovo uz Atheiste, ali je bezvoljnost mog društva uticala i na mene, moram priznati. Ono što mi je definitivno pokvarilo utisak je bilo obezbeđenje. bend je dva puta prekinuo "Dr. Pop" da bi rekli obezbeđenju da ljudi smeju da prave šutku i  naginju se preko ograde, ali idioti su nastavili da smaraju publiku. Pop je bio toliko iznerviran da im je rekao: "Sumnjam da to radite na konertu Ace Lukasa", na šta je dobio ogromne ovacije, što je i bilo za očekivati. "Dr. Pop" na kraju nisu ni odsvirali. Odsvirana je još samo jedna pesma i nekako je napeto završeno.

Oprostićete mi što nemam fotku, nije mi fotkanje bilo ni na kraj pameti.

Drugo veče SRF-a je bilo i više nego sjajno.
Stigli smo nešto pre početka svirke Kofeina.

Obožavam repertoar Kofeina jer imaju najbolji odabir rok i pank pesama od svih bendova koje sam čula. Ostlali bendovi imaju skoro iste repertoare i po tome se ovaj bend izdvaja. Na SRF-u su (razumljivo) svirali autorske pesme i bili odlični! Žao mi je samo što je većini ljudi mrsko da dođu na početak svirke.
Ja svakako jedva čekam sledeću svirku!

Iskrena da budem, nisam bila na kompletnim svirkama nekih bendova, a i prošlo je dovoljno vremena da se ne sećam detalja (zahvalimo Kopernikusu što ima sranje net!), tako da veče premotavamo na ono što je zapravo ostavilo najjveći utisak na mene - KKN.
Ovaj bend je apsolutno savršen. Njihova muzika opija. Šalje te u neki drugi svet. Uz njihovu muziku zaista dolazi do prekida stvarnosti. Kad je ovaj bend u pitanju, dosta ljudi ima reakciju tipa: baš bih želeo da se naduvam, pada odem na svirku KKN-a. Tada shvatim da oni ovaj bend ne doživljavaju  na isti način kao ja. Ne treba da budeš na nečemu da bi slušao njihovu muziku. Njihova muzika je to nešto na čemu treba da budeš.
Što se samog benda tiče, vidi se da su skroz kul i opušteni ljudi. Oliver je ostao da se fotka sa svima. Čak su nam i mahali iz kombija kad smo se vraćali kući. Zaista su fenomenalni.



Nakon njih su nastupali E - play. Jednu njihovu pesmu zausta jako volim, dok sam ostale samo neobavezno preslušala. Moram priznati da mi je svirka bila super. Ovo je definitivno jedini bend u čijem izvođenju mi ne smeta autotjun, što je čudno, jer oni zaista umeju da preteraju sa istim. Ali, dva puta su odsvirali moju omiljenu pesmu. Dakle - kupili su me.

Sve u svemu, bile su to to zaista super večeri. Iskakali smo se, uživali uz bendove koje volimo i odlično smo se proveli.

You Might Also Like

0 коментара